21 februari 2020

Meininger Hotels lanceert Local Event Displays

Rubrieken

Krijtborden bieden nog dagelijkse inspiratie voor lokale evenementen – deze nieuwe service is nu ook aanwezig in het MEININGER Hotel Amsterdam City West en het MEININGER Hotel Amsterdam Amstel.

Local Event Display

De MEININGER Hotels staan binnen de hotelindustrie bekend voor hun unieke hybride accommodatie concept: de combinatie van service en comfort van een internationaal budget hotel met de uitzonderlijke faciliteiten van een hostel. Ieder hotel van de groep ziet zichzelf ook als een hyper lokale insider, wat de culturele uitwisseling van de buurt en gemeenschap bevorderd, en daarmee de authentieke levensstijl van de hotelbestemming tastbaar maakt. MEININGER onderstreept deze claim nogmaals met de geleidelijke introductie van de 'Local Event Displays' (LED).

Heruitvinding van het klassieke, analoge bord

Tegenover de digitalisatie staat de heruitvinding van het klassieke, analoge bord verborgen achter de 'Local Event Displays'. Vanaf nu zal het MEININGER personeel deze borden gebruiken om persoonlijke en speciaal geselecteerde inspiratie en aanbevelingen voor lokale evenementen aan klanten te presenteren. Of het nu gaat om optredens van artiesten uit de lokale scene, festivals, tentoonstellingen of bijvoorbeeld een rommelmarkt. Het doel van de wekelijks bijgewerkte LED’s is om de MEININGER gasten kennis te laten maken met het unieke karakter en de authentieke beleving van het stadsleven. 

Hyper lokale ervaringen

Pieter Bas van Litsenburg, Regional Manager Denmark, Netherlands & Belgium van MEININGER Hotels zegt: 'Ons personeel is voortdurend in nauw contact met onze gasten, om ze te informeren en om ze persoonlijke insider tips te geven over hoe en waar ons bruisende en levendige Amsterdam op de meest ‘echte’ manier ontdekt kan worden. Eén trend komt daarbij naar voren: vandaag meer dan ooit, hebben onze gasten zin in hyper lokale ervaringen ver weg van de zgn. mainstream activiteiten. Dat betekent natuurlijk niet dat onze grootste stedelijke attracties als het Rijksmuseum, Heineken Experience, Anne Frank Huis en de grachtengordel aan belang verliezen. Reizigers hebben meer en meer zin om zich gedurende hun verblijf onder te dompelen in de levensstijl van de stad en daarmee ook echte ervaringen op te doen.'