Back Back Nieuws

Max Schreuder start eigen bedrijf MaxxEffect

24 oktober 2006
Max Schreuder (46), oud-directeur van Amsterdam Congres Bureau, start op 1 november met MaxxEffect Marketing & Hospitality. De onderneming biedt project management en consultancy op het snijvlak van marketing en gastvrijheid. Op basis van een quickscan verbetert MaxxEffect de effectiviteit van de huidige marketing- en salesactiviteiten van opdrachtgevers. Daarnaast richt MaxxEffect zich op nieuwe, kansrijke projecten binnen de zogenaamde MICE branche (meetings, incentives, congresses en exhibitions).

Schreuder: “Het is voor mij al een tijdje een wens om als ondernemer aan de slag te gaan. De expertise en het internationale netwerk opgebouwd binnen de Amsterdamse hotellerie en de internationale congresbranche kan ik nu inzetten voor opdrachtgevers en concrete waarde toevoegen in de verdere ontwikkeling van hun organisaties en ondernemingen”.

MaxxEffect zegt zich te onderscheiden door daadkracht, snelheid en de concrete manier van werken. In de visie van Schreuder zijn de disciplines marketing en sales onvermijdelijk met elkaar verbonden, net zoals ondernemerschap en gastvrijheid. Dat allemaal onder het mott ‘The art of getting the market’.

Max Schreuder heeft zich de afgelopen zes jaar sterk gemaakt voor het promoten van Amsterdam als congres- en vergaderstad. Als directeur van het Amsterdam Congres Bureau en als Business Unit Manager van het Amsterdam Toerisme & Congres Bureau heeft hij ruime ervaring opgedaan in city- en destination marketing, acquisitie van internationale congressen en de organisatie van live communication events. Daarvoor was Max Schreuder werkzaam in diverse Sales & Marketing functies binnen de Amsterdamse hotellerie.


Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!