Back Back Nieuws

Martijn van Santen naar Usual Suspects

04 mei 2007
Martijn van
Santen (37) is per 1 mei aangetreden als managing director van
Usual Suspects, experiental marketing en events bureau. Martijn heeft de
afgelopen 13 jaar verschillende managementfuncties vervult aan zowel
klant- als bureauzijde. Vanaf 2005 was hij als client services director
bij Lost Boys commercieel en financieel eindverantwoordelijk voor grote
klanten zoals NS, KLM en Microsoft. Tevens was hij lid van het
management.

Bij Usual Suspects vormt hij samen met Leendert Mulder
(new business) en René van Dijk (strategie en creatie) het
managementteam. Met zijn bedrijfskundige achtergrond en kennis
van de interactieve media richt hij zich voornamelijk richten op de
verdere groei en ontwikkeling van het bureau. Onder andere door de
integratie van de virtuele en fysieke beleving.

"De kracht van
integrale experiental marketing zit voornamelijk in de toegankelijkheid
van de online media en de emotionele impact van above-the-line media.
Daarbij verdwijnt voor de komende generaties het traditionele
onderscheidt tussen on- en offline. De expertise van onze medewerkers
en de toonaangevende merken waarmee wij werken, stellen ons in staat
voorop te lopen in de marktontwikkelingen. Onze ambitie is om samen met
onze opdrachtgevers de trend te zetten in de communicatie van de
toekomst", aldus Martijn van Santen.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.264 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.264 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!