Op 12 oktober 2023 biedt Platform Innovatie Marketing jou de kans om verder in te gaan op de toekomst van marketing met AI, Big Data, Marketing Mix Modelling en ChatGPT. Het techevent voor innovatieve marketeers vindt plaats bij partner iO digital in Amsterdam en bestaat uit een indrukwekkende line-up van sprekers en activiteiten die marketeers zullen inspireren en informeren over de kracht van technologie en data in marketing. We stoppen dus niet bij het zenden van informatie, maar we gaan direct in op de toepasbaarheid middels exclusieve verdiepingssessies in een drietal break out rooms.
AI will not replace you. A person using AI will
Rodger Werkhoven, de pionier in de ontwikkeling van generatieve AI-modellen, zal de dag aftrappen met zijn inspirerende inzichten. Als Executive Creative Director bij iO, Independent Creative Director bij OpenAI en mede-oprichter van CollaborAitors, heeft Werkhoven de grenzen van AI-gegenereerde ‘kunst’ verlegd, wat beloond werd met talloze prijzen, waaronder de prestigieuze Cannes Lions Award en een scala aan gouden Effie Awards. Met 30+ jaar ervaring bij toonaangevende design- en reclamebureaus is Werkhoven een ware creatieve geest van de 21ste eeuw.
Expert Lars van Tulden - The Future is Modelled
Lars van Tulden zal de kracht van Marketing Mix Modelling onthullen, een methodologie die marketeers in staat stelt om het ideale budget voor verschillende marketingkanalen te bepalen en zo de conversies te maximaliseren zonder extra kosten. Tijdens deze lightning talk ontdek je hoe je met een slimme herverdeling van je marketingbudget aanzienlijke resultaten kunt behalen. Het draagt bij aan de optimalisatie van marketingprestaties. Iets waar Lars in aanloop naar 12 oktober al een blog heeft gepubliceerd.
Autoriteit in klantbehoeften Joost van de Velde
Hoog tijd om na deze expertsessies te verdiepen in klantinzichten. Joost van de Velde, expert op het gebied van innovatie en klantbehoeften, zal delen hoe generatieve AI kan worden ingezet om synthetische personas te creëren en zo dieper inzicht in klanten te verkrijgen. Hierbij ontdek je hoe innovatie in producten, diensten en businessmodellen de sleutel zijn tot duurzame groei.
Exclusieve break-out rooms & borrel
Na de inspirerende talks krijg je de kans om in exclusieve break-out rooms in gesprek te gaan met de experts die op het podium hebben gesproken. Dit is jouw kans om al je vragen te stellen en diepgaande discussies te voeren met vakgenoten. Iets wat voortgezet wordt tijdens het informele PIM-moment ‘Drinks & Connect’.