
Door Janneke van Egmond, redacteur en marketeer bij Eventbrite - Welke digitale tools zijn bij event organisatoren wereldwijd, in Europa en in Nederland het populairst? Met deze vraag zijn wij bij Eventbrite aan de slag gegaan. Miljoenen evenementen in meer dan 180 landen van honderdduizenden event organisatoren maken gebruik van Eventbrite. Dat levert direct waardevolle inzichten op. Wij hebben de meest gebruikte applicaties voor je op een rijtje gezet. Zit jouw favoriet erbij?
MailChimp – manage gemakkelijk je e-mailcommunicatie dankzij onze integratie met MailChimp
Facebook – verkoop je tickets binnen Facebook met één druk op de knop
WordPress – koppel Eventbrite aan het CMS van je event website
Zapier – link met triggers verschillende programma’s en databases aan elkaar
HubSpot – automatiseer je e-mailcampagnes en plan je communicatiemomenten
Conferencebadge.com – maak handige naambadges inclusief QR-code
Weebly – zonder programmeerskills toch een mooie event website maken
Boostable – met deze app haal je meer uit je advertentiebudget
Sched – je planning en programmering in één handige app voor je bezoekers
Salesforce – connect de bezoekers van je evenement met je collega’s van sales
Eventbrite opereert als een platform voor het organiseren, managen en promoten van je event. Op basis van de specifieke behoeften voor je event plug je daar als organisator de partnerapps op in. Als je van Eventbrite gebruik maakt, krijg je toegang tot meer dan 100 handige digitale tools die aan ons platform gekoppeld zijn. Zo bouw je jouw ideale digitale toolkit. Om efficiënter te werken, meer tickets te verkopen en om uiteindelijk een zo succesvol mogelijk event te organiseren.
Wil je weten van welke tools je nog meer gebruik kunt maken? Bezoek dan eventbrite.nl/spectrum.