
Beleving
Beleving is het sleutelwoord en uitgangspunt voor de nieuwe website’, aldus Roderick van den Hoek. ‘Door gebruik te maken van kwalitatieve goede overzichtsfoto’s en mooie gedetailleerde sfeerbeelden krijgen bezoekers een goed gevoel van dat wat wij als bedrijf willen uitstralen.’
WOW-effect
Een camerateam heeft het afgelopen jaar diverse events bezocht en beelden geschoten, onder andere door gebruik te maken van een drone. Het spectaculaire eindresultaat van deze gecombineerde beelden staat nu op de homepage van de nieuwe website. De filmbeelden samen met de muziek geven precies dat WOW-effect weer waar Maessen Tenten voor staat
Covid-19 button
Heel actueel is de Covid-19 button die bij het openen van de website direct te zien is. Hiermee gaat de bezoeker gelijk naar de diverse bedrijfsoplossingen voor bijvoorbeeld het overdekt kunnen sporten in de buitenlucht, triagetenten, extra kantineruimte en terrasoverkappingen voor de horeca.
Gebruiksvriendelijk
Om de gebruiksvriendelijkheid te bevorderen kan de klant op de website zelf de technische tekeningen en benodigde informatie voor b.v. de vergunningaanvraag downloaden. Hiermee geeft Maessen Tenten gehoor aan de vraag naar korte en strakke lijnen.