Back Back Nieuws

L'eau wint pitch Connexxion

16 mei 2006

Na een pitch heeft Connexxion besloten samen te gaan werken met L’eau BV, adviesbureau voor directe communicatie. De eerste actie van L’eau is de introductie van ‘Buzzer’, in alle Connexxiongebieden. Buzzer is een gezinskaart waarmee je de gehele dag met 2 volwassenen en 3 kinderen met de bus op pad kunt voor 10 euro. L’eau is druk bezig met de verdere ontwikkeling van de campagne die begin juni van start zal gaan.


L’eau BV is een onafhankelijk adviesbureau voor actiemarketing en directe communicatie. Om mensen in beweging te krijgen, moet je weten wat ze tegenhoudt. L’eau ontwikkelde daarom het barrièremodel waarmee blokkades om voor een merk te kiezen of een product te kopen haarscherp in beeld worden gebracht en vervolgens effectief worden weggenomen. L’eau werkt onder meer voor T-Mobile, Athlon Carlease, Arrow, Bouwfonds, Commit, Elvia, Interpolis, Nederlandse Diabetes Federatie, Nuon, Overtoom en WebAds.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!