
Samenwerking
Heineken en Koninklijk Theater Carré, beide opgericht eind 19e eeuw (1873 en 1887) en twee iconen van Amsterdam, hebben de jarenlange samenwerking verlengd per 1 januari 2020 voor een periode van 5 jaar. De succesvolle samenwerking wordt daarmee voortgezet. Kenmerkend voor beide organisaties is het ondernemerschap van de oprichters en het verbinden met elkaar, consumenten en partners. Tot op de dag van vandaag staat dat hoog op de agenda bij beide partijen.
Beleving en verbinding
‘We hebben samen met Heineken al jarenlang een succesvolle samenwerking. Naast beleving staat bij beide Amsterdamse iconen verbinden hoog in het vaandel, bijdragen aan een ultiem theaterbezoek voor iedereen. Hier zullen we dan ook samen aan blijven werken.’ ‘We zijn trots dat we onze samenwerking met Heineken voor vijf jaar mogen verlengen’, zegt Bram Kreté, Operationeel Manager Koninklijk Theater Carré.
Afbeelding v.l.n.r.: Thomas Groen (Manager Sales & Partnerships Carré), Maurice Herms (Regio Sales Manager Horeca Heineken), Madeleine van der Zwaan (directeur Carré), Bram Kreté (Operationeel Manager Carré) Thierry Koelemeijer (Accountmanager Horeca Heineken)