
Creativiteit, tech en data
In juni was zij al interim betrokken bij LinkPizza, per 1 oktober wordt Hooijer vast onderdeel van het team: ‘Het DNA en de mentaliteit van LinkPizza.com spraken mij direct aan; het is een club met veel ambitie en een enorme gedrevenheid om het grootste influencer marketing platform wereldwijd te worden. Daarnaast vind ik de creativiteit in deze wereld inspirerend, zeker als die gecombineerd wordt met een flinke dosis tech en data. De filosofie van het bedrijf vat dit mooi samen; LinkPizza gelooft in synergie tussen menselijke creatie en slimme technologie.’
Versnelde stap
Klaas Joosten, CEO van LinkPizza: ‘In het licht van onze internationale ambities ben ik blij dat we versterking hebben gevonden. Met de kennis en ervaring die Karin met zich meebrengt, kunnen we nog harder groeien en een versnelde stap naar het buitenland maken. Zodat we in 2030 via ons platform 1 miljoen merken en 10 miljoen creators wereldwijd kunnen matchen en zodoende inspirerende content maken voor 1 biljoen mensen’.
Influencer marketing
LinkPizza.com is een platform wat influencer marketing makkelijk schaalbaar en meetbaar maakt. Steeds meer bedrijven zien de voordelen van gestroomlijnde, schaalbare inzet van content creators voor hun branding, vindbaarheid en sales. LinkPizza.com faciliteert het hele proces van zoeken en selecteren van creators tot aan het reviewen en meten van de resultaten.