Jaarbeurs en Utrecht Marketing verlengen strategische overeenkomstJaarbeurs en Utrecht Marketing verlengen strategische overeenkomst
Back Back Nieuws

Jaarbeurs en Utrecht Marketing verlengen strategische overeenkomst

22 september 2022

De Koninklijke Jaarbeurs en Utrecht Marketing verlengen hun strategische overeenkomst voor een periode van drie jaar. De overeenkomst voorziet in een partnerschap met verschillende uitgangspunten. Zo betrekt Utrecht Marketing Jaarbeurs bij de zogeheten agenda van de stad ‘Gezond stedelijk leven voor iedereen’, zoeken beide organisaties nauwere samenwerking op wanneer het gaat om belangrijke ontwikkelingen in de stad en regio en trekken beide partijen meer naar elkaar toe om gezamenlijk activiteiten te organiseren. 

Gezond stedelijk leven voor iedereen

Per direct trekken Utrecht Marketing en Jaarbeurs meer naar elkaar toe om de stad verder te positioneren als dé stad voor evenementen en congressen. Heiko M. Stutzinger, Chief Operating Officer Jaarbeurs: ‘We verheugen ons op de intensievere samenwerking met Utrecht Marketing. Door het ondertekenen van deze overeenkomst bundelen we onze krachten en kunnen we gezamenlijk een sterker Utrecht brand neerzetten. Een aantrekkelijke stad voor bezoekers, bewoners én bedrijven.’ 

Profileren stad en regio

Utrecht Marketing en Jaarbeurs werken intensief samen wanneer het gaat om (inter)nationale promotie van Jaarbeurs als congres- en eventlocatie. Cor Jansen, directeur Utrecht Marketing: ‘Als Utrecht Marketing doen wij niets zonder partners en ik ben dan ook trots dat Jaarbeurs en Utrecht Marketing de handen verder ineenslaan. Jaarbeurs is onlosmakelijk met Utrecht verbonden en een toonaangevende speler op het vlak van evenementen en congressen. Ik kijk ernaar uit stad en regio samen nog sterker te profileren en elkaars ambities te ondersteunen.’ 

Samen aan de slag met activiteiten voor en door de stad

Utrecht Marketing en Jaarbeurs zetten zich gezamenlijk in om meerdaagse bezoeken aan de stad te stimuleren. Daarnaast werken de organisaties actief samen aan de acquisitie van grote (inter)nationale congressen. Heiko M. Stutzinger: ‘Het is een mooie kans voor zowel Utrecht Marketing als voor Jaarbeurs om intensiever samen te werken en op die manier de stad Utrecht meer op de kaart te zetten. We hebben allebei een stevig netwerk en kunnen elkaar alleen nog maar sterker maken.’

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!