Back Back Nieuws

Ik voel me echt een kloteklant (interview)

16 juni 2006







'Probeer nou eens niet klote met je klanten om te gaan' Dat is het centrale thema van het nieuwe boek Kloteklanten van Egbert Jan van Bel (directeur en sr consultant bij het Europese communicatieadviesbureau Pleon en schrijver van het met de marketing literatuurprijs 2004 bekroonde boek "Event Driven Marketing") dat in oktober verschijnt. Van Bel gaf tijdens een bijeenkomst van MarketRespons een lezing over klantbenadering en klantenbinding. High Profile had een kort interview met hem: 'Ik voelde me zelf af en toe wel eens een kloteklant, en omdat ik bedrijven adviseer op het gebied van marketing verbaast het me dat ondanks dat er kilometers boeken zijn geschreven er helemaal niet nagedacht wordt over hoe je uiteindelijk de interactie met je klant hebt... en soms is dat zo waanzinnig slecht. Iedereen kent wel het voorbeeld 'ik heb al dertig jaar lang de Telegraaf, of het NRC en nieuwe abonnees krijgen een cadeautje, waarom krijg ik dat niet?'


Kloteklanten heeft ook een website: kloteklanten.nl




Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!