Hyrox
28 mei 2025

Hyrox ederland lanceert partnership met Rexona

Rubrieken

Als nieuwe partner van HYROX is Rexona tijdens de evenementen prominent zichtbaar, activeert zij in de community via de online kanalen en HYROX Training Clubs én lanceert Rexona een HYROX influencer- en contentcampagne. Met als doel meer naams- en inhoudsbekendheid voor het product. Voor de activaties en campagnes zijn 6 sport-influencers geselecteerd passend bij HYROX, het thema ‘bewegen en fit blijven’ en de doelgroep van Rexona. Naomi van As, Erben Wennemars, Denise Anna Venghaus, Thomas van der Vlugt, Jeremy Reijnders en Thijs Boermans worden gevolgd in aanloop naar en tijdens de HYROX-events. De sporters hebben een natuurlijke fit met Rexona en zijn goed in staat om de boodschap over te brengen bij de doelgroep: bewegen en 72 uur nonstop bescherming tegen zweet.

Met zelfvertrouwen sporten  

Het merk Rexona is geen onbekende in de sportwereld. Het sponsorde al enkele van de beste professionele sporters ter wereld. Rexona richt zich nu op breedtesport vanuit de gedachte dat iedereen de vrijheid zou moeten hebben om te bewegen en de beste versie van zichzelf te worden. Rexona wil mensen inspireren om vol zelfvertrouwen te sporten, ongeacht hun leeftijd, geslacht of achtergrond. Die filosofie sluit aan bij HYROX, de fitnessrace voor iederéén.   

‘Eind 2024 hebben wij Rexona geholpen bij de oriëntatie naar een nieuw sport- en sponsorplatform, met de focus op de actieve sporter. HYROX combineert de twee grootste breedtesporten van Nederland: hardlopen en fitness. Daarbij zagen we een match met de doelgroep die Rexona wil bereiken en volop activatiemogelijkheden via een van de snelst groeiende sporten van het moment. We hoeven niemand de fit uit te leggen met de HYROX-events, waarbij iedereen zich in de grote indoorlocaties letterlijk in het zweet werkt’, aldus Michelle Geldhof (commercial director House of Sports). 

‘We zijn erg enthousiast over deze samenwerking en om bij het evenement aanwezig te zijn", vult Louise Barré aan, Brand Manager Rexona. “We zien de actie en de fantastische prestaties van dichtbij. Deze wedstrijd haalt het beste uit de atleten en we hopen dat Rexona hen in staat stelt om door te gaan tot de finish.’