
Met zelfvertrouwen sporten
Het merk Rexona is geen onbekende in de sportwereld. Het sponsorde al enkele van de beste professionele sporters ter wereld. Rexona richt zich nu op breedtesport vanuit de gedachte dat iedereen de vrijheid zou moeten hebben om te bewegen en de beste versie van zichzelf te worden. Rexona wil mensen inspireren om vol zelfvertrouwen te sporten, ongeacht hun leeftijd, geslacht of achtergrond. Die filosofie sluit aan bij HYROX, de fitnessrace voor iederéén.
‘Eind 2024 hebben wij Rexona geholpen bij de oriëntatie naar een nieuw sport- en sponsorplatform, met de focus op de actieve sporter. HYROX combineert de twee grootste breedtesporten van Nederland: hardlopen en fitness. Daarbij zagen we een match met de doelgroep die Rexona wil bereiken en volop activatiemogelijkheden via een van de snelst groeiende sporten van het moment. We hoeven niemand de fit uit te leggen met de HYROX-events, waarbij iedereen zich in de grote indoorlocaties letterlijk in het zweet werkt’, aldus Michelle Geldhof (commercial director House of Sports).
‘We zijn erg enthousiast over deze samenwerking en om bij het evenement aanwezig te zijn", vult Louise Barré aan, Brand Manager Rexona. “We zien de actie en de fantastische prestaties van dichtbij. Deze wedstrijd haalt het beste uit de atleten en we hopen dat Rexona hen in staat stelt om door te gaan tot de finish.’