Back Back Nieuws

Hypsos Group in stijgende lijn

30 mei 2008
Hypsos Group in Soesterberg (Hypsos, PUL display, Perspekt Studio’s en Carillon AV) zag in 2007 haar omzet met 10 % stijgen naar 34 miljoen met een resultaat van 2 miljoen. Hierin zijn niet de omzetten opgenomen van de buitenlandse vestigingen en joint-ventures in Hong Kong, Dubai en Moskou.

Algemeen directeur Johan van de Water ziet positieve trends ingezet: “In Nederland wordt weer meer waarde aan creativiteit, kwaliteit en resultaat toegekend. De marketingcommunicatie afdelingen krijgen een grotere stem bij het inzetten van 3D- communicatie en dat is een goede ontwikkeling.”

Internationaal gezien begint het opzetten van het eigen Hypsos netwerk wereldwijd vruchten af te werpen. Zo heeft Hypsos intussen verschillende grote Design & Build tenders gewonnen, waaronder een retailopdracht voor GM Europe, het Olympic Experience center voor Johnson & Johnson in Beijing en het Science Museum in Hong Kong.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!