Back Back Nieuws

Hypsos breidt uit in Londen met designbureau

05 februari 2009
Hypsos opende in het verleden al vestigingen in Hong Kong, Dubai en Moskou, deze week  is Londen aan de beurt met een designbureau: Hypsos London Ltd. De werkzaamheden van Hypsos London zullen zich concentreren op advies, ontwerp en management van 3D communicatie projecten.

Het  bureau wordt geleid door Tim Anderson, die over grote internationale ervaring beschikt dankzij zijn ”director” werkzaamheden voor o.a. design and communication agency Imagination Ltd.

 

Door de snelle groei van de internationale klantenkring van Hypsos bestaat de behoefte om ook vanuit Londen bediend te worden, met name onder klanten in het Verre en Midden Oosten die veelal zelf ook in the city actief zijn. Het designbureau zal nauw samenwerken met de teams in Soesterberg.

 

Algemeen directeur Johan van de Water: “Door onze succesvolle internationalisering van de laatste jaren onderkennen we het brede karakter van onze 3D dienstverlening: van beurspresentaties tot point of sale-toepassingen en van museale benaderingen tot retailformules. Daardoor groeit ook meer en meer het hybride karakter van onze dienstverlening waaraan dit ontwerpbureau in Londen weer een nieuwe dimensie toevoegt.
Ook weten designbureaus ons te vinden bij de vertaalslag van hun soms complexe ontwerpen naar de realisering. Zo is de intensiteit daarvan voor o.a. de recent geopende Manchester United Experience in Macau, China, van een totaal andere orde dan bij de eveneens door ons in de zomer 2008 verzorgde Heineken The City in Amsterdam. In beide gevallen ontstond een prima wisselwerking in creativiteit tussen de betrokken designbureaus en Hypsos. Het vakmanschap van onze medewerkers leidt bij toepassingen als interactives, RFID Tags, aroma's en andere contentmogelijkheden als ook bij de keuzes van de talrijke sfeerbepalende materialen tot een toegevoegde waarde".

"Voor mij ligt onze toekomst niet in het kwantitatief groot willen zijn, maar klanten steeds kwalitatief het beste willen bieden door vakmensen en disciplines samen te brengen. We willen in de top van onze branche opereren en "World First Projects" kunnen leveren. Dit vereist een pro-actieve, open denkwijze van de verschillende bedrijven van de Hypsos Group en de (creatieve) bedrijven uit de keten. Die keten kan per project verschillen: de ene keer partner, de andere keer concurrent ” aldus van de Water.

 

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!