Back Back Nieuws

Hoe vergroot een hybride aanpak de impact van je event?

19 december 2013
Is er in een wereld van internet, mobiliteit en sociale media nog ruimte voor events? Bij DDG zeggen ze vol overtuiging 'ja'. Mits je je event slim inricht. Dat wil zeggen dat je zowel voor, tijdens als na je event de offline en de online wereld optimaal combineert. Op 16 januari organiseert DDG voor een select gezelschap de eerste Smart Inspiration Session over dit onderwerp.

Return on engagement
Virtuele, mobiele en sociale oplossingen vergroten de impact van je event. Een hybride aanpak maakt je event onderscheidend en verbetert de interactie met en betrokkenheid van je doelgroepen. Sterker nog: je doelgroep groeit. Want als je hybride werkt, beperk je je niet tot het moment en de plaats van het event. Dankzij slimme oplossingen kan in principe iedereen overal aan je event meedoen en over je event meepraten. Zo wordt return on investment ook return on engagement. Want: wie over je event praat, draagt bij aan de bekendheid van je merk. Ontdek hoe je je event hybride kunt maken tijdens DDG's eerste Smart Inspiration Session.

Een hybride event. Wat is dat precies?
Ester de Graaf van DDG Smart Marketing legt het uit in onderstaande video.


Aanmelden voor de Smart Inspiration Session kan nog steeds, registreer je gratis via deze link.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!