
Net als bij een fysiek event wil je ook tijdens je hybride evenement de rode loper uitrollen voor je online gasten. Maar hoe maak je de gewenste impact die ervoor zorgt dat de online gasten blijven kijken? En, wanneer kies je eigenlijk voor een hybride event? Welke fysieke events kun je ombuigen naar een hybride event? Op welk moment zet je een hybride evenement in? Wat zijn de belangrijke verschillen tussen een offlineprogramma en een onlineprogramma en wat zijn de voordelen van een hybride event? En ook: welke leuke ijsbrekers zorgen ervoor dat uw gasten ontspannen met elkaar kennismaken voordat er wordt overgegaan op het programma? De antwoorden op deze vragen en veel nuttige tips voor het succesvol organiseren van hybride events zijn te vinden in deze whitepaper
Downloadlink: Hoe organiseert u een succesvol hybride evenement? (Inclusief leuke ijsbrekers!)
Deze whitepaper word je aangeboden door Van der Valk Online. Met meer dan 85 jaar ervaring in hospitality, weten we bij Van der Valk dat niets sterker is dan de kracht van een fysieke ontmoeting. En nu we elkaar in deze tijd minder live kunnen ontmoeten, is het belangrijker dan ooit om - dan wel op andere wijze - duurzame relaties met collega’s en klanten aan te gaan en te behouden. Middels deze whitepaper helpen wij deze nieuwe vorm van organiseren effectief in te zetten tijdens de planning van jouw eerstvolgende evenement.