
HARDER BETTER STRONGER en JUICE by HARDER BETTER STRONGER verder onder één naam
HARDER BETTER STRONGER speelt in op de groeiende vraag naar geïntegreerde activaties in Nederland en België. ‘Veel merken opereren Benelux-breed, maar werken met verschillende bureaus in beide landen. Of ze kiezen ervoor om één bureau voor de hele Benelux te gebruiken, dat vervolgens samenwerkt met een ‘onbekende’ partij in het andere land. Dat kan vanzelfsprekend tot verstoringen en kwaliteitsverlies leiden’, aldus Pim van Grieken, Managing Director Benelux.
Live, impactvol en meetbaar
HARDER BETTER STRONGER creëert merkervaringen die raken. Van samplingcampagnes en sponsoractivaties tot festivalbelevingen en retailpromoties: het bureau helpt merken als Pepsi, Doritos, Lays, Nespresso, Carlsberg, Mars, ANWB, Nintendo, ProRail en Colgate om direct live in contact te komen met hun doelgroep.
‘De consument hunkert naar echte connecties met merken’, zegt Dennis Schouten, Managing Director Nederland. ‘Onze activaties brengen merken tot leven waar de doelgroep zich bevindt – in winkelstraten, op festivals of in het openbaar vervoer. We combineren dat met data-gedreven inzichten, zodat marketeers exact weten wat hun activatie oplevert.’
One-stop-shop voor merkactivatie
Met ruim 20 jaar ervaring in de sector onderscheidt HARDER BETTER STRONGER zich als het enige activatiebureau in de Benelux dat de volledige keten in eigen beheer heeft – van strategie en creatie tot logistiek en uitvoering. ‘We nemen letterlijk het merk van onze klanten in handen en zorgen dat elke live-ervaring impact maakt’, aldus Van Grieken.
Met de overgang naar één merknaam verstevigt HARDER BETTER STRONGER haar positie als dé expert in live merkactivatie in de Benelux. Schouten: ‘We zijn enorm enthousiast over deze nieuwe stap. Ons doel blijft onveranderd: merken laten schitteren door impactvolle live ervaringen.’