Back Back Nieuws

Greenpeace laarzen van Usual Suspects succes

22 december 2008
De laarzen, Fishmates genaamd, ontwikkeld door Usual Suspects voor Greenpeace was de meest succesvolle jongerencampagne van Greenpeace ooit. Het leverde duizenden naw-gegevens en actievoerders, een groot aantal donateurs en vrijwilligers, en meer dan drieduizend jonge, hoopvolle Fishmate-bezitters op.

Deze laarzen ontwikkelde Usual Suspects in januari dit jaar om Greenpeace een aanleiding te geven om een conversatie aan te gaan tijdens de grotere openluchtfestivals in de afgelopen zomer. Immers, in een regenachtig land als Nederland is de kans groot dat je in de modder staat te ploeteren als je van podium naar podium wil. De vijf verschillende ontwerpen zijn gemaakt door de top van de Nederlandse illustratoren en beelden ieder één van de oceanenprojecten van Greenpeace uit.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!