
Directe gesprekspartner
‘Faber is de laatste jaren flink veranderd, zowel in omvang als in aantal mensen, in producten en in Dienstverlening’, licht Faber toe. ‘De coronatijd heeft er in versneld tempo voor gezorgd dat de organisatie steeds meer de transitie heeft gemaakt van facilitair leverancier naar dienstverlener in bredere audiovisuele oplossingen. Stonden we jaren geleden aan het einde van de keten als product leverancier, nu zijn we steeds vaker in een eerder traject betrokken. Met samenwerkende partijen worden expertises gebundeld om onze opdrachtgevers nog beter te kunnen faciliteren.’ Voor de organisatie brachten deze ontwikkelingen tal van veranderingen met zich mee. Zo is de dienstverlening uitgebreider geworden door de veranderde vraag van de opdrachtgever. Faber: ‘Dit biedt de medewerkers van Faber volop mogelijkheden om alle internationale kennis en ervaring waarover ze beschikken breder in te zetten. Denk aan advisering en het bedenken van creatieve en innovatieve oplossingen ten dienste van de opdrachtgever.
Upgrade website
Eén van de redenen om een nieuwe website te bouwen is, dat de huidige inmiddels ruim 6 jaar oud is en technisch uit de tijd begint te raken. De nieuwe site wordt een mix van bijzondere fotografie, aansprekende video’s, veel interactie en nieuwe (web)technologie. ‘De website straalt innovatie, creativiteit en expertise uit. Met andere woorden: klaar voor de toekomst en daarmee klaar voor de verdere groei van Faber.’