
Inspireren en ontwikkelen
Maarten Schram, managing director van IDEA legt uit: ‘IDEA verenigt de leading live communicatie agencies van Nederland. Practice what you preach, toch?! Dus ‘live’ met elkaar het gesprek aangaan over dit mooie vakgebied, inspiratie opdoen en ontwikkelingen in beeld krijgen door ervaringen met elkaar te delen. Met top keynotes en sterke best practices belicht het programma ons vakgebied vanuit verschillende invalshoeken.’ Het creëren van content, vergroten van bereik en ook de effectiviteit van live communicatie komt aan bod.
Keynote speakers en best practices
‘Mark Bogaerts is één van de sprekers. Als Global Sponsor Manager bij Heineken International legt hij uit hoe Heineken live events inzet bij sponsorships, zoals Champions League en F1’ aldus Maarten. Andere keynote speakers zijn Willem van der Schoot van Havas Lemz en Arent Jan Hesselink van Edelman Amsterdam. ‘Arent Jan deelt de uitkomsten van de Edelman Trust Barometer 2017 die de grootste daling in vertrouwen ooit laat zien’ vertelt Maarten. ‘Welke impact heeft deze daling en de sterke opkomst van populisme op ons vakgebied?’ Willem stelt dat tweederde van alle merken zal verdwijnen en alleen betekenisvolle merken overblijven. ‘Aan de hand van sterke voorbeelden laat hij zien hoe merken door te doen steeds meer betekenis krijgen, waardoor ze succesvoller en maatschappelijk relevanter worden’ licht Maarten toe. ‘En we hebben ook nog een surprise gast. Ik kan er natuurlijk niets over zeggen.. behalve dan dat je niet weet wat je ziet.’
Programma en aanmelden
Het volledige programma van The Experience Conference is te vinden op www.experienceconference.nl Hier kun je ook tickets bestellen.