Eventbrite versterkt positie met internationale zwaargewichtenEventbrite versterkt positie met internationale zwaargewichten
Back Back Nieuws

Eventbrite versterkt positie met internationale zwaargewichten

26 januari 2018

Eventbrite, wereldwijd de meest toonaangevende aanbieder van ticketing- en event technologie, heeft het executive team versterkt met twee zwaargewichten. Omer Cohen voegt zich bij de tech gigant als Chief People Officer en Brian Irving is benoemd tot Chief Brand Officer.

Groei Britelings

Als Chief Brand Officer krijgt de ervaren Irving, voorheen marketing eindverantwoordelijke bij o.a. Apple, Google en Airbnb, de verantwoordelijkheid over de wereldwijde merkstrategie, de storytelling en de positionering van het bedrijf. Tegelijkertijd zal Cohen de professionele groei leiden van de werknemers van Eventbrite ('Britelings' genaamd) wereldwijd en toezicht houden op de bedrijfscultuur. Voordat Cohen bij Eventbrite kwam, bekleedde hij leidinggevende functies bij techbedrijven als Lytro en DigitalThink en was hij president bij Great Place to Work.

Succesvolle reis

'Het opbouwen van een wereldwijd merk waar mensen van houden en een wereldwijde community met wie we onze waarden delen, is van het grootste belang voor onze missie om de wereld samen te brengen middels live experiences,' zegt Eventbrite CEO en co-founder Julia Hartz. 'We kunnen terugkijken op een dynamisch jaar waarin we sterk zijn gegroeid. Dat zorgt ervoor dat we met vertrouwen 2018 ingaan. En we verliezen onze missie niet uit het oog. Ik kan me daarom geen twee betere leiders bedenken dan Omer en Brian om ons te helpen succesvol te zijn in deze reis.'

Foto: Brian Irving, de nieuwe Chief Brand Officer van Eventbrite

 

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.359 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.359 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!