Back Back Interview

Event Personality: Stijn Oude Vrielink van OCEANDIVA aan het woord

20 juli 2011

De evenementenbranche blijft een mensenbranche waarin we elkaar inspireren en van elkaar kunnen leren. Met de rubriek Event Personality legt High Profile persoonlijke en vakgerelateerde vragen voor aan aanbieders en opdrachtgevers uit de branche. Deze week is Stijn Oude Vrielink, marketingmanager bij OCEANDIVA, aan het woord.

Stijn wordt een vaste blogger op Highprofile.nl en gaat zijn visie geven op branchegerelateerde onderwerpen, vanuit zijn specialisatie: evenementenlocatie OCEANDIVA.

Stijn Oude Vrielink: 'Je beste amigo is je imago!'

– Wie is Stijn Oude Vrielink?
Stijn Oude Vrielink is een 30 jarige gepassioneerde marketeer bij OCEANDIVA, noemt zich ook de bedrijfsnar*. ‘Natuurlijk zonder rinkelende belletjes, dan zouden mijn collega’s gek worden, maar pure inspiratiekronkels!’ Zijn matroos, steun en liefde is Ellen. Woont samen met Ellen in Amsterdam. Komt uit een ondernemersfamilie en heeft inmiddels twee bedrijven gehad. Leeft simpel, fietst elke dag langs de grachten van Amsterdam, houdt van pure mensen en voelt zich enorm thuis bij OCEANDIVA

– Kort bedrijfsprofiel:
Push your limits en creëer je eigen beleving met drie inspirerende schepen op meer dan 1001 ligplaatsen in Nederland, Duitsland en België. OCEANDIVA biedt grenzeloze mogelijkheden voor zakelijke en feestelijke gelegenheden van 50 tot 1.500 gasten. De beleving, het overweldigende gevoel van ruimte op het water maken de mogelijkheden op de OCEANDIVA schepen uniek. Ik kan hier uren over praten en boeken vol over schrijven. Enthousiast? Bekijk onze nieuwe website: www.oceandiva.nl.

– Mijn motto:
Je beste amigo is je imago!

– Het mooiste evenement dat ik georganiseerd heb:
Klinkt als: van wie houd je het meest? Het gaat om de blik van de gasten tijdens het evenement bij ons aan boord. Tot nu toe heb ik ze alleen nog maar zien lachen en genieten. Ik kan je wel een paar quotes geven van onze klanten die deze vraag wel konden beantwoorden:

‘De mobiliteit van OCEANDIVA liet zich uitstekend integreren in het programma en de kwaliteit van het evenement. Daarbij is jullie team ongelooflijk sterk in organiseren en denken overal in mee’ (Roadshow 6 steden in 8 dagen, 350 gasten)
‘Ik heb geen idee hoe hoog ik de lat volgend jaar moet leggen. OCEANDIVA is voor ons de juiste partner en onze gasten worden jaar op jaar in een onvergetelijk ambiance ontvangen’ (Personeelsfeest 1.450 gasten)

– Hoe ik de crisis heb overleefd:
Enthousiasme + Energie + DIVATEAM

– Waar ik mijn inspiratie vandaan haal?
Ik houd van pure mensen en ik haal veel energie uit mijn vrienden en collega’s. Ik lees dagelijks de bekende en onbekende marketingplatforms, volg de wetten van de dramatiek (marketing dus) en spar graag met de leden van marketingclub Düsseldorf.

– Mijn droom:
Lancering OCEANDIVA Brazilië, China, Griekenland etc. En een lieve boxer…

– Ik bewonder uit de evenementenbranche:
Ik bewonder iedereen die vandaag de dag deze branche nog steeds mag bedienen. Allen die de zogenaamde wervelwind hebben overleefd; evenementenbureaus, techniekleveranciers, eventmanagers, artiestenbureaus, locaties etc.

– Mijn gouden tip die ik altijd toepas in mijn vak/tijdens evenementen:
Verwachtingen overtreffen in deze branche is topsport, dus blijf in vorm. En claim je toegevoegde waarde!

– Deze (publieks)evenementen staan steevast in mijn agenda:
De absolute knaller dit jaar is de Location Award 2011 in Berlijn. We zijn genomineerd voor de mooiste mobiele locatie van Duitsland. We zijn zo ontzettend trots en blij met onze deelname. Nieuwsgierig? Stem op ons via deze link en bekijk dit fantastische platform. Verder staan Reef 2012, Day At the Park, Event12, Best of Events 2012 steevast in mijn agenda.

– Mijn grootste hobby:
Sorry, daar hebben wij het nu toch over?

– Favoriete boek, tijdschrift en tv-programma:
Mijn favoriete boek blijft toch de bedrijfsnar, ik lees veel op het internet, kijk niet of nauwelijks tv.

– Favoriete vakantieland en –stad:
Italië (Toscane)

– Van deze muziek ga ik helemaal los:
Brabant van Guus Meeuwis

– De grootste blunder:
Kom ik nog op terug…beloofd.

– Hoe ‘social media’ ben ik?
Een sociaal dier als het maar kan: Twitter, Linkedin, Facebook.

– Over 5 jaar… :
Zeg ik hetzelfde als nu en dan is mijn droom werkelijkheid geworden.

– Wat niemand van mij weet/verwacht:
Dat ik koude chocolademelk niet lust.

– Wat ik nog graag kwijt wil aan de branche:
Neem je verliezen en creëer nieuwe kansen.

*(nieuwsgierig naar de bedrijfsnar? Het is een marketing-Bijbel voor alle gedreven marketeers. Google maar…) 

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!