Back Back Nieuws

Epidemie bezorgt klanten blauwe ogen en kneuzingen

16 november 2006

“Relatieborrels zijn vaak saai en altijd hetzelfde”, zo dacht communicatieadviesbureau epidemie er net als vele andere over. Daarom organiseerde reclame-adviesbureau epidemie (www.epidemie.com) gisteravond in samenwerking met de Amsterdamse IJshockeyclub Amstel Tijgers de eerste officiële epidemie IJshockey-Clinic 2006. “Want wat is er nu leuker om je account manager of klant een bodycheck te geven?”: aldus Mitchell Plaizier. In professionele outfit verschenen gister ‘spelers’ van onder andere Heineken, Ben & Jerries, Grand Marnier, O’Neill, Fujifilm, Sony Playstation en vele anderen op het strijdijs.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!