Back Back Nieuws

Eindelijk: bowties met een twitst, ontworpen door Strikstof

14 november 2016
Na een tweejarig ontwerp- en productieproces onthullen de drie vrienden van het gloednieuwe mannenmodemerk ‘Strikstof’ hun eerste collectie: tien karaktervolle bowties met verrassende prints in stijlvolle kleuren, gemaakt van ruwe materialen. Het wordt tijd dat mannen tijdens casual en black-tie events zich van hun creatieve kant laten zien!

Make it count!
De bowties zijn bedoeld voor mannen van alle leeftijden die er graag goed uitzien; niet alleen tijdens speciale gelegenheden. Elke dag telt. “Make It Count” luidt het Strikstof-motto op de speciaal ontworpen tinnen bewaardoosjes waarin ieder exemplaar geleverd wordt. De klassieke accessoires met een twist zijn o.a. verkrijgbaar bij de Amsterdam Barber Shop en via de webshop: strikstof.com.

The Hotdog en The Tough Guy
Iedere Strikstof-bowtie heeft zijn eigen persoonlijkheid. Variërend van ‘The Must Have’ (een tijdloze klassieker) tot ‘The Artist’ (mintgroene extravaganza). Enkele andere pakkende namen uit de collectie zijn: ‘The Hotdog’, ‘The Hunter’, ‘The Tough Guy’, ‘The Ambassador’ en ‘The Specialist’, voor wie van zelf strikken houdt. De bowties worden met de hand gemaakt in Portugal.

Over Strikstof
Strikstof is opgericht door drie zelfstandig ondernemers uit Amsterdam die hun krachten en liefde voor bowties gebundeld hebben: Shon Price, Bas Mutsaards en Jasper Holleboom. Met als doelstelling het bowtie-aanbod te verbreden en de drempel om een bowtie te dragen te verlagen is Strikstof ontstaan. “Een bowtie is meer dan een accessoire; het is een expressie” aldus het drietal.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.403 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.403 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!