Back Back Nieuws

Eerste editie van de 3D Dagen

09 november 2010
Er is een groeiende interesse in 3D bij de consument. In de bioscoop is 3D al een bekend fenomeen, maar ook worden er al 3D televisies en dvd’s aangeboden door verschillende fabrikanten. In Europa en Amerika kondigen diverse omroepen hun plannen voor nieuwe 3D initiatieven aan. Hoe is de situatie in Nederland? Wat kunnen we leren van de internationale aanwezige expertise? Op 22 en 23 november maakt iMMovator met de Nederlandse industrie de balans op tijdens de eerste editie van de 3D Dagen.

 

‘Stop en impact’ gehalte

Van het makerperspectief tot distributiepartijen, van techniek tot het verhalende aspect, op de 3D Dagen komt een groot scala van onderwerpen aan bod. Er wordt op de 3D Dagen niet alleen gekeken naar 3D in de bioscoop of op televisie, maar ook naar de reclame en evenementenbranche. Gebleken is dat 3D promotie en communicatie in openbare gelegenheden, zoals op beurzen en evenementen maar ook in wachtruimtes, een hoog ‘stop en impact’ gehalte hebben op de bezoeker of de voorbijganger.

 

Meer informatie over het programma of inschrijving is te vinden op www.3ddagen.nl.  

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!