
Voor de ontwikkeling van de nieuwe huisstijl heeft The Box Company zich verdiept in zijn identiteit en kernwaarden. ‘We hebben gekeken naar wie we zijn en waar we voor staan’, zegt Pieter van Dijke, eigenaar van The Box Company. ‘Daaruit kwamen drie belangrijke kernwaarden naar voren: enthousiasme, betrouwbaarheid en creativiteit. Deze waarden zijn volledig doorgevoerd in de nieuwe look & feel.’ De nieuwe website biedt bezoekers een verbeterde gebruikerservaring, met een strak design en een duidelijke structuur, waardoor alle belangrijke informatie snel en eenvoudig te vinden is.
Terugblik op 2024
Wat een jaar was 2024 voor The Box Company! Met trots kijkt het team terug op een periode waarin het bijna 55.000 mensen een onvergetelijke teambuildingervaring heeft bezorgd.
Dat de activiteiten in de smaak vielen, bleek niet alleen uit de veelgehoorde positieve feedback, maar ook uit de reviews van opdrachtgevers. ‘Met inmiddels meer dan 500 reviews op Google en Eventplanner – en een gemiddelde score van maar liefst 9.7 – durven we wel te zeggen dat succes gegarandeerd is’, lacht Pieter.
The Energizing Camel Race
Een van de hoogtepunten van het afgelopen jaar was de lancering van een nieuwe energizer: The Energizing Camel Race. Dit digitale spel is een moderne twist op de klassieke kamelenrace, zoals je die misschien kent van de kermis. Iedere deelnemer scant een QR-code, vult zijn naam in, maakt een selfie en kan dan meedoen aan de race. Dit snelle, interactieve spel combineert kennis, snelheid, competitie en betrokkenheid met een hoop plezier. ‘Wat het spel extra leuk maakt, is dat het volledig op maat aan te passen is. Voor een van onze opdrachtgevers hebben we bijvoorbeeld een versie ontwikkeld waarin hun bedrijfsmascottes het tegen elkaar opnamen. Het werd een spannende wedstrijd met 150 deelnemers!’
Estafette Race
Om nog meer verbinding te creëren tijdens de Camel Race, is er een vernieuwde versie ontwikkeld waarin teams van vier personen een estafetterace aangaan. Ook hier werkt het met een QR-code: na het scannen van de code, het invullen van de namen en het maken van een selfie krijgt iedere deelnemer een kleur, cijfer of afbeelding toegewezen op zijn of haar telefoon. Daarna zoek je simpelweg de personen met de matchende schermen op. ‘Dit begin zorgt direct voor een leuke en energieke sfeer. Zodra de race start, verschijnen er één voor één vragen op de telefoonschermen. Goed samenwerken en opletten zijn essentieel, want elke vraag verschijnt op het scherm van steeds een ander teamlid’, legt Pieter uit.
Vooruitblik op 2025
‘Als het aan ons ligt, wordt het een jaar vol creativiteit en plezier! Januari is al goed begonnen met een volle agenda, en de aanvragen blijven binnenstromen.’ Daarnaast blijft The Box Company zich focussen op productontwikkeling. ‘We hebben al mooie plannen voor nieuwe concepten.’ Pieter voegt toe: ‘Wat we precies gaan lanceren, houden we nog even geheim, maar één ding is zeker: onze nieuwe ideeën worden weer uniek, uitdagend en met nóg meer zorg voor mens en milieu.’
Duurzaamheid voorop
Duurzaamheid speelt een steeds grotere rol binnen het bedrijf. Onlangs werd het tweede volledig elektrische voertuig in gebruik genomen, waardoor nu twee van de vijf voertuigen elektrisch zijn. ‘Ons doel is om in de komende jaren volledig over te schakelen op duurzame transportmiddelen.’
Een van de nieuwste aanwinsten in het wagenpark van The Box Company is de elektrische Volkswagen ID.Buzz. Het al iconische design van het busje is meteen meegenomen in de nieuwe huisstijl, inclusief een custom wrap. ‘Door de wrap valt ons nieuwe busje nóg meer op. Het voelt als een frisse start voor 2025, waardoor we alleen maar meer zin krijgen in dit veelbelovende jaar!