Easyfairs heeft nieuwe Head of HREasyfairs heeft nieuwe Head of HR
Back Back Nieuws

Easyfairs heeft nieuwe Head of HR

04 april 2018

Femke Rebergen is per 1 april 2018 benoemd tot nieuwe Head of Human Resources (HR) bij Easyfairs Evenementenhal. Sinds de overname van Evenementenhal in 2016 behoort Easyfairs wereldwijd tot de top 20 van de beurzen- en evenementenbranche. Rebergen (39) gaat ook deel uitmaken van het directieteam. Met Rebergen haalt Easyfairs Evenementenhal een allrounder in huis die in de afgelopen jaren ruime ervaring heeft opgedaan op verschillende HR-gebieden. Rebergen stapt over van EW Facility Services waar ze sinds 2011 werkte als Manager Verzuim Support.

People business

CEO Jeroen van Hooff zegt over de aanstelling: 'People business vormt één van de belangrijkste pijlers in onze organisatie. We hebben daarom veel tijd uitgetrokken om de juiste kandidaat in huis te halen. Femke heeft ruime ervaring op verschillende HR-gebieden; van operationeel ondersteunend tot het vormgeven van HR-beleid en van het oplossen van diverse complexe HR-vraagstukken tot het geven van trainingen en het uitvoeren van coaching trajecten. We zijn dan ook ontzettend trots dat Femke als complete HR-manager onze organisatie gaat versterken.'

Femke Rebergen: 'Mijn passie is de omgang met mensen. Begrijpen wat mensen beweegt, het beste in hen naar boven halen, draagvlak en commitment creëren en samen beter worden. Uiteindelijk zijn het de mensen die het verschil kunnen maken. Uit de gesprekken met Jeroen en andere nieuwe collega’s merkte ik dat mijn passie hier volop gedeeld wordt. De evenementensector draait in de eerste plaats om mensen. Daar ligt precies mijn kracht en ik kijk er naar uit om hier mijn steentje aan bij te dragen.'

Carrière

Rebergen is na haar studie International Hospitality Managent aan de HHS in Leeuwarden aan de slag gegaan als HR Manager bij Golden Tulip, waarbij ze ook de Business School van Golden Tulip training heeft doorontwikkeld. Na een aantal jaren is ze vertrokken naar Regardz om daar HR Manager te worden. Ze heeft er relevante werkervaring opgedaan met het samengaan van twee bedrijven: AHM Hospitality Management en de horecadivisie van Van Den Tweel Groep. Hierna is ze aan de slag gegaan bij EW Facility Services als Manager Verzuim Support. Vanuit deze laatste functie maakt ze nu de overstap naar Easyfairs Evenementenhal.

Directieteam

Met de uitbreiding van Femke Rebergen, bestaat het directieteam van Easyfairs Evenementenhal uit negen personen: Jeroen van Hooff (CEO), Cornelien Baijens (Director Gorinchem), Martine Bramer-Bekmann (Director Hardenberg en Venray), Richard Pothof (Head of Marketing-Intelligence & Technologie), Pieter Simons (Head of Business Development), Eric Kremer (Financieel Directeur), Maurice Schlepers (Facilitair Directeur) en Michael Verhoeven (Yield & Revenues Manager).

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!