Back Back Nieuws

Drie generaties incentive organisatoren in gesprek

18 april 2007
Leidt het
digitale tijdperk tot nieuwe incentive marketing campagnes en tot
andere incentive destinaties? Zo langzamerhand is in de incentive
branche een nieuwe generatie opgestaan, die anders denkt en anders te
werk gaat dan de pioniers, die de incentive branche in Nederland op de
kaart hebben gezet. Waarin verschilt de aanpak van de jonge
hemelbestormers, die zijn opgegroeid met de nieuwe media, van die van
de ervaren rotten in de incentive branche, die hun persoonlijke
netwerken over de hele wereld hebben? En waarin vullen beide generaties
elkaar aan?

High Profile hield vorige week in Kasteel Montfoort
een ronde tafelgesprek over dit onderwerp.
(Vergroot de foto.) Drie lichtingen incentive organisatoren (in leeftijd variërend van
begin twintig tot eind vijftig) lieten zich uit over de verschillen en
kansen van de generaties. Over de vruchtbare inzichten die naar boven
kwamen, valt alles te lezen in het juni nummer van High Profile Events.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!