De Olympische Spelen gebruiken om marketingevenementen te organiserenDe Olympische Spelen gebruiken om marketingevenementen te organiseren
Back Back Nieuws

De Olympische Spelen gebruiken om marketingevenementen te organiseren

17 april 2024

Naast hun sportieve impact veroorzaken de Olympische Spelen ook een echte economische bloei, vooral in de evenementensector. Met ruim 15 miljoen bezoekers die massaal naar de stad van de IJzeren Dame trekken, moet de evenementenbranche inspelen op een ongekende vraag. Native Spaces, een platform gespecialiseerd in de verhuur van atypische evenementenlocaties, onderzoekt de voordelen voor een merk van het organiseren van een evenement tijdens de Olympische Spelen.

De Olympische Spelen: een communicatiehoogtepunt

De Olympische Spelen zijn de perfecte gelegenheid om te communiceren. Het is echter belangrijk om dit op de juiste manier te doen en een strategie te kiezen die is aangepast, vooral aan uw budget. Sponsoring, mediareclame, straatmarketing of evenementencreatie - de mogelijkheden zijn oneindig. De meeste bedrijven bezuinigen niet op de communicatiemiddelen, maar de toeschouwer zal meer gefocust blijven op de sport zelf. Merken moeten zich onderscheiden om optimaal van deze zichtbaarheid te kunnen profiteren.

Evenementen die in je geheugen gegrift staan

Kiezen voor een evenement biedt een unieke kans om zich op wereldschaal te onderscheiden. Door te profiteren van de zichtbaarheid en uitstraling van het evenement in de media kunnen bedrijven gedenkwaardige ervaringen creëren die hun profiel vergroten en krachtige verbindingen tot stand brengen met hun doelgroep.

Unieke Parijse locaties

Het vinden van een goed gelegen locatie die zich onderscheidt van de massa is geen gemakkelijke taak, vooral tijdens de Olympische Spelen. Unieke, atypische ruimtes worden felbegeerde pareltjes voor exclusieve recepties, teambuildingevenementen of andere klantenbijeenkomsten. Er gaat een echt venster van kansen open. Om aan de groeiende behoeften te voldoen, breidt Native Spaces voortdurend zijn catalogus van Parijse locaties uit. Er zijn momenteel meer dan 200 uitzonderlijke locaties beschikbaar: privévilla's, daken, Haussman-appartementen, lofts en andere feestzalen.

Krachtige eventpartner

Native Spaces is de ongeëvenaarde partner voor het versterken van de merkaanwezigheid, het bevorderen van strategische netwerken en het kapitaliseren van de geest van concurrentie en uitmuntendheid die kenmerkend is voor de Olympische Spelen. Het team van Native Spaces staat klaar om elk bedrijf te ondersteunen. Het platform stelt zijn rijke netwerk van partners: mixologen, DJ's, cateringdiensten, fotografen, stagemanagers, transport en materiaalverhuur ter beschikking voor een turnkey evenement.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!