
De nieuwe website is ontworpen met als doel om bezoekers sneller en eenvoudiger kennis te laten maken met het unieke concept van De Cocktailfiets. Naast een frisse en eigentijdse uitstraling bevat de site verbeterde navigatie, snellere laadtijden en een geoptimaliseerde mobiele versie. Ook is het aanvragen van een offerte vereenvoudigd door de introductie van een interactieve aanvraagtool.
Ontzorgen en beleving voor onze opdrachtgevers
‘Onze dienstverlening draait om beleving en volledig ontzorgd worden, precies dat wilden we ook vertalen naar onze online aanwezigheid’, zegt Niels den Boogert oprichter van De Cocktailfiets. ‘Webtify heeft dat uitstekend begrepen en vertaald naar een platform dat gebruiksvriendelijk, stijlvol en conversiegericht is.’ De site bevat een compleet nieuwe look & feel met hoogstaande foto’s en video’s, gecreëerd in samenwerking met onze social media partner MIES MEDIA
Future proof
Webtify heeft bij het ontwerp gekozen voor een modulaire opzet met herbruikbare componenten, zodat de website eenvoudig schaalbaar is bij toekomstige uitbreiding van diensten of functionaliteiten.
‘Het was voor ons een mooie uitdaging om een merk als De Cocktailfiets digitaal tot leven te brengen’, zegt Frits Corvers, mede-eigenaar van Webtify. ‘We hebben gekozen voor een combinatie van snelheid, schaalbaarheid en creatieve vrijheid. Het resultaat is een site die klaar is voor de toekomst en het merkverhaal versterkt.’