kaatenco
17 april 2025

De brand story van kaatenco krijgt nieuwe vorm

Rubrieken

Met een aangescherpte brand story, veranderde huisstijl, gloednieuwe website én nieuw kantoor start kaatenco vandaag met een nieuw verhaal. Het creatieve bureau voor campagnes en evenementen kiest met deze transformatie bewust voor een merkidentiteit die nog beter aansluit op de ambities van klanten én de tijd waarin we leven.

Kaatenco, gestart in 2008 door Anouk Stobbelaar, voert al sinds haar oprichting de felroze kleur als primaire herkenning van het merk. Daar komt vanaf vandaag verandering in. ‘Het is tijd om met de tijd mee te bewegen’, aldus Anouk Stobbelaar. 

De rebranding weerspiegelt de manier waarop kaatenco organisaties helpt zich te onderscheiden, met campagnes en events die merken betekenisvol en onmisbaar maken. Door strategie, creatie en productie naadloos met elkaar te verbinden, maakt het bureau merken relevant in een wereld vol uitdagingen. De nieuwe merkidentiteit versterkt deze positionering.

Beleving in alles wat we doen

Het team van kaatenco bestaat uit een mix van nieuwsgierige, fanatieke, eigenwijze en vrolijke mensen die zich helemaal vastbijten in het verhaal van een merk – en dat verhaal vervolgens voelbaar maken in alles wat ze doen. Of dat nu een event, activatie of contentcampagne is. De nieuwe tagline is dan ook ‘shaping brand stories’. 

Een nieuwe fase, dezelfde energie

Met de introductie van de nieuwe branding en website onderstreept kaatenco dat ze klaar is voor de toekomst. Anouk: ‘Een vernieuwing die voelt als een natuurlijk gevolg van jaren aan groei, ervaring en ambitie – maar altijd met dezelfde fanatieke kern als uitgangspunt.’