
De integratie van de app op deze evenementen zal een groot aantal functies omvatten, zoals interactieve kaarten, zodat evenementgangers tijdens hun bezoek makkelijker de weg kunnen vinden op het festivalterrein, en pushmeldingen om cruciale en relevante informatie aan bezoekers te verstrekken zowel voordat het evenement heeft plaatsgevonden als erna. Door het Appmiral-framework te gebruiken, heeft het FKP Scorpio team nu de perfecte tool om hun digitale voetafdruk en waardepropositie te laten groeien, het hele jaar door.
Diepere betrokkenheid
Voor FKP Scorpio betekent de Europese app-samenwerking de mogelijkheid om grotere mate van volwassenheid en flexibiliteit toe te voegen aan haar evenementervaringen. Door gebruikers het hele jaar door betrokkenheid te bieden via een op maat gemaakte app wordt niet alleen de algehele ervaring verbeterd, maar wordt ook een diepere betrokkenheid met de fans gecreëerd.
Jennifer Lorch
'We kijken er ontzettend naar uit om onze bezoekers een gebruikersgerichte ervaring te bieden in elk aspect van onze festivals. De slimme en naadloze functies van de apps zijn een essentieel om dit mogelijk te maken,' zegt Jennifer Lorch, Team Lead Digital Marketing van FKP Scorpio.