CM.com neemt Appmiral overCM.com neemt Appmiral over
Back Back Nieuws

CM.com neemt Appmiral over

22 november 2021

Begin november heeft CM.com de mobiele festival en evenementen app provider Appmiral overgenomen. Samen werken Appmiral en CM.com aan een gemeenschappelijk doel: de ervaringen van bezoekers naar een hoger niveau tillen met geavanceerde mobiele en ticketing technologieën.

Appmiral werd opgericht in 2010 om de bezoekerservaring en fanbetrokkenheid bij evenementen te verbeteren door middel van een mobiele app. In de loop der jaren werden de mobiele evenement app-oplossingen van Appmiral geïnstalleerd op muziekfestivals en live evenementen in België en Nederland.

CM.com en Appmiral kwamen voor het eerst met elkaar in contact via de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix, een gemeenschappelijke klant. Appmiral ontdekte tijdens deze samenwerking de voordelen van het integreren van haar ticketing wallet met de CM.com ticketing database, en het brede portfolio van tools. Nu onder de vleugels van CM.com, is Appmiral op een missie om de standaard voor klantervaring nog verder te verhogen, zowel voor zijn klanten als voor de evenementenindustrie in zijn geheel.

Samen sneller groeien

De overname van Appmiral betekent dat CM.com haar waardepropositie voor de evenementenbranche nog verder kan versterken door via nog meer kanalen bezoekers te kunnen bereiken. Voor Appmiral betekent de overname ‘een volgend hoofdstuk’ voor het bedrijf. Het is een samenwerking die de ultieme eventervaring kan leveren voor hun klanten, en die goed past bij hun overtuiging dat de digitale transformatie en transitie naar mobiel in de branche de komende jaren nog sneller zal gaan. Door onze krachten te bundelen, kunnen we samenwerken en klanten helpen op een manier die nog niet eerder is gezien binnen de branche.

‘Door gebruik te maken van onze technologie en de ervaring die wij in huis hebben om de groei te versnellen, zullen we Appmiral helpen om die volgende stap te zetten, vooral als het gaat om internationale expansie, het verhogen van de bezoekerservaring en het implementeren van data-infrastructuur. Samen geloven we dat een bredere, meer data-gedreven en vooraf geïntegreerde propositie onze klanten het concurrentievoordeel zal geven om nog winstgevender, toekomstbestendiger en - uiteindelijk - succesvoller te worden.’

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!