Back Back Nieuws

Cat.Models bij campagne Amstellovitch

13 februari 2008
Medewerkers van Cat.Models uit Utrecht en ’s-Hertogenbosch speelden bij de zeer succesvolle kickoff van de Amstel reclame, Amstellovitch, een voorname rol. In deze campagne speelt Amstel, met een knipoog, in op alle Russische miljardairs die tegenwoordig zomaar een voetbalclub kopen.

Bekijk het item op AD.nl


Tijdens Ajax-Feyenoord mocht Frank Witte voor één dag in de huid van Igor Boris Amstellovitch kruipen. Hij genoot zichtbaar van alle luxe en mooie dames om zich heen. Samen met zijn tien voetbalmaten sliep hij in de mooiste hotels, werd hij vergezeld door vrouwelijk schoon en had hij de allerbeste plaatsen voor een knaller van een wedstrijd. De medewerkers van Cat.Models werden door Amstel ingeschakeld om het de heer Amstellovitsch aan niets te laten ontbreken. Als een ware VIP werd Amstellovitsch alias Frank Witte van ’s ochtends tot ’s avonds in de watten gelegd. Al in de limousine voorzagen de charmante medewerkers de VIP van champagne, net zoals zij de volledige verzorging van de mega-sky-box voor hun rekening namen. Zowel voor Amstel als Cat.Models een doorslaand succes. De volgende top-wedstrijd is al weer ingepland door beide partijen.
 

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!