Back Back Nieuws

Campagne Gouden Gids speelt Holland Evenementen Groep in de kaart

14 juli 2005




Holland Evenementen Groep (www.hollandevenementengroep.nl) vaart wel bij de tv-commercial waarin Katja Schuurmans in de Gouden Gids op zoek gaat naar een ander bedrijfsuitje dan het saunabezoek dat haar ‘foute’ baas voorstelt. In de zoekresultaten op www.goudengids.nl bij bedrijfsuitjes staat Holland Evenementen Groep bovenaan. “Dat komt omdat wij de enige landelijke aanbieder uit de branche in de Gouden Gids zijn,” vertelt Patrick Janssen, directeur van Holland Evenementen Groep. “Wij staan als enige in élke gouden gids en daardoor zijn we op internet helemaal bovenaan geplaatst.” Door de campagne van de Gouden Gids is de traffic naar de website van Holland Evenementen Groep en het aantal aanvragen voor brochures met bijna 60% gestegen. Patrick Janssen: “Dit heeft ook weer een enorme impuls gegeven aan het aantal boekingen in dit seizoen. Overigens denk ik dat de campagne van de Gouden Gids goed is voor andere aanbieders in de evenementenbranche. Wij staan dan wel bovenaan, de meeste surfers kijken toch ook verder op de eerste pagina’s.” Patrick Janssen overweegt nu een eigen commercial. “Wij zijn in het spotje van de Gouden Gids maar drie seconden in beeld. Moet je voorstellen wat voor impact het heeft als dat 30 seconden wordt.”

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!