22 april 2021

Brand New Live wint EURO2020 pitch Hisense Benelux

Rubrieken

Na een intensief pitchtraject heeft Hisense haar MarCom-activiteiten rondom EURO2020 ondergebracht bij het Hilversumse marketingcommunicatiebureau Brand New Live. Hisense heeft Brand New Live geselecteerd op basis van het creatieve concept en strategisch (media)plan om de Benelux-activatie rondom EURO2020 te verzorgen.

Rafael van der Vaart

Voor de through-the-line consumentencampagne die vandaag van start gaat is een intensieve samenwerking aangegaan met ex-international en voetbalanalist Rafael van der Vaart. Jarno Wieland, Marketing Manager ATAG Benelux: ‘We zijn trots op onze producten en ons merk. Om dat aan iedereen te laten weten sponsoren we toonaangevende sportevenementen wereldwijd zoals het EK-voetbal dat plaatsvindt in 2021. Hiermee vergroten we niet alleen onze naamsbekendheid maar creëren we tegelijkertijd ook fans voor het uitgebreide productassortiment met focus op televisies. In Brand New Live hebben wij, dankzij hun uitgebreide activatie-ervaring en strategische MarCom-kennis, de ideale partner gevonden om met Hisense een grote stap te zetten in zowel de Nederlandse als de Belgische markt. De samenwerking met Rafael van der Vaart is precies wat we nodig hebben om voor Hisense de beste voetbal-TV te positioneren.’

Europese markt

Chris Havinga, Director Brand New Live, voegt toe: ‘Hisense is zo’n ambitieus merk waar je als marcombureau op hoopt. Het is de nummer 4 wereldwijd en als officiële hoofdsponsor van EURO2020 klaar om nu ook de Europese markt te veroveren, met als eerste doel de Benelux. Het idee voor samenwerking met Rafael ontstond tijdens onze allereerste brainstorm. Zijn ontwapenende humor, mediagenieke performances en scherp voetbalinzicht zorgen ervoor dat hij de ideale brand ambassador is voor Hisense. Wij zijn trots dat we Hisense gaan ondersteunen en mogen toevoegen aan ons portfolio!’