Back Back Nieuws

Brand New Live start Advisory Board met drie topmanagers uit entertainmentbranche

27 februari 2015
Brand New Live bekrachtigde afgelopen week hun Advisory Board met drie ervaren topmanagers uit de entertainment industrie. Chris Havinga en Marc Hofstede bundelen hun krachten met Armada Music CEO Maykel Piron, Brand Loyalty Director ILP Jan-Willem Brüggenwirth en zelfstandig ondernemer Ginus Tiemessen.

Groei
Brand New Live heeft de afgelopen zes jaar een stormachtige groei doorgemaakt en staat voor belangrijke keuzes in de toekomst. Dat heeft beide directeuren Chris Havinga en Marc Hofstede doen besluiten een Advisory Board te vormen, met succesvolle en ervaren managers uit de entertainment industrie, die vanuit hun expertise het bedrijf van adviezen kan voorzien voor de volgende stap.

Reacties
Maykel Piron: ‘Chris en Marc zijn het type ondernemers waar ik veel bewondering voor heb. Hopelijk kan ik hen de juiste ideeën geven om de verdere groei mede te doen accelereren.’
Ginus Tiemessen: ‘A-merken koppelen aan artiesten en evenementen werkt, mits juist toegepast binnen een strategie. Voor BelCompany heeft deze gedachtegang het verschil gemaakt. Ik ben dan ook trots dat de heren die verantwoordelijk waren voor dit verschil, mij onderdeel laten uitmaken van hun Advisory Board.’
Jan-Willem Brüggenwirth: ‘Ik voeg graag mijn ervaring toe aan dit kwalitatieve bedrijf en de koppeling merken aan muziek creëert veel positieve energie’.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.359 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.359 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!