Back Back Nieuws

Boom Chicago's nieuwe show op 11 april in première: Branded For Life

17 januari 2012
"A comedy show about what we buy, what we sell, and what we want".
In Branded For Life draait het allemaal om de keuzes die we maken en waarom. We nemen deze beslissingen niet alleen in winkels, maar constant en overal in ons leven. Waarom houden we wel van het ene merk, maar laten we het andere links liggen? Merken geven kleur aan onze karakters, aan onze verhalen en zelfs aan onze identiteit. Ook de marketeers, reclamemakers en spin doctors die onze meningen proberen te beïnvloeden spelen een rol in de nieuwe show. Hetzelfde geldt voor de media die belangrijk zijn bij de opkomst of ondergang van een merk. Hoe dan ook It’s all about the brand baby.

 

Creatieve start van de avond
De voorstelling begint met BrandLab, de creatieve start van de avond tijdens drankjes en diner. Onze marketing wetenschappers verwelkomen het publiek in hun proeflokaal. Elke bezoeker kan tijdens de eerste intake aangeven hoe en hoeveel hij of zij onderdeel wil zijn van de show. Je kunt de show co-crëeren, maar doe vooral zoveel of weinig als je wilt. Boom Chicago’s multi-media scientists verzorgen vervolgens desgewenst een re-branding van iemand uit de zaal. Ze schrijven, filmen en monteren een video commercial voor de nieuwe ‘ik’ van de uitverkorene die dan weer onderdeel wordt van de show.

 

Improv en sketch comedy show
Na Brandlab is het tijd voor Branded For Life, een ultra-grappige multi-media improv en sketch comedy show die elke avond wordt bepaald door de co-creatie resultaten van de avond en de wereld buiten de theaterzaal. "De acteurs, musical director en video technici maken je aan het lachen om alle producten die je gebruikt en al de dingen waar je met smart naar verlangt. Als de show is afgelopen, verlaat je de zaal branded for life!"

 

Aanvullende activiteiten

Onder de Branded for Life paraplu organiseert Boom Chicago aanvullende activiteiten:

- Branded for Life Talk Show: een keer in de maand is artistic director Pep Rosenfeld de host van de talk show waarin een prominente Brand expert het hemd van het lijf wordt gevraagd in het theater van 17:30 tot 18:15. Pep Rosenfeld, bekend van o.a. Picnic, TEDx en NEXT is de gespreksleider die met humor de scherpe vragen weet te stellen.

- BrandLab Upstairs: voorafgaand aan de show verzorgen we in onze Chicago Social Club lounge besloten op maat gemaakte sessies waarin het merk van onze opdrachtgever centraal staat.

- Branded for Life Industry Roast: na alle Awards en pluimen die de reclamewereld aan zichzelf uitdeelt, wordt het tijd voor een avond waarin we deze branche eens op de hak nemen.

 

Voor meer informatie kun je contact opnemen met: Munise Can, 020-5307302 of per mail.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!