BO Assistance: ‘Verbinding is nu belangrijker dan ooit’BO Assistance: ‘Verbinding is nu belangrijker dan ooit’
Back Back Nieuws

BO Assistance: ‘Verbinding is nu belangrijker dan ooit’

18 mei 2020

‘GoodDay staat voor ontzorgen, mensen met elkaar in contact brengen, mensen verrassen, betrokkenheid stimuleren, kortom zorgen voor die hechte verbinding en oprecht contact. Moeilijk onder de huidige omstandigheden, toch blijven we doen waar we het allerbeste in zijn!’, vertelt Grace Tielman Directeur van GoodDay Hospitality Services. Juist nu kan BO Assistance – het nieuwste concept van - GoodDay het verschil maken!

Ontzorgen

Ontzorgen is altijd al een toverwoord in de gastvrijheidssector, maar in een tijd waarin onzekerheid en veranderingen overheersen, kan wat extra ondersteuning het verschil maken. Met deze gedachte in het achterhoofd lanceerde GoodDay Hospitality Service Bo Assistance. Voor bedrijven is er BO Assistance Corporate. Hierbij wordt ontzorgd als het bijvoorbeeld gaat over agendabeheer, de administratie op orde krijgen, het bemannen van de receptiebalie, nieuwsbrieven maken, (online) events organiseren of projectondersteuning. Grace: ‘Maar vooral overzicht creëren in een onrustige tijd. Juist in en na deze periode van onrust is er behoefte aan meer rust, het terugvinden van een normaal ritme en een helder overzicht van je leven en werkzaamheden.’

Vraag en aanbod

GoodDay heeft een waardevolle poule met kundige medewerkers met allerlei verschillende specialisaties. Grace: ‘Naast experts in gastvrijheid zijn de hosten en hostessen van GoodDay student, stewardess, administratieve duizendpoot. GoodDay-ers die vanuit hun hart werken aangevuld met een dosis wilskracht en drive. Wij proberen vraag en aanbod zo goed mogelijk bij elkaar te brengen, mee te bewegen met de behoefte van de markt en van waarde te zijn.’

Guest Journey

Om de markt zo goed mogelijk te kunnen bedienen op het moment dat GoodDay evenementen en beurzen wél weer kunnen plaatsvinden, heeft GoodDay de Happy Guiding Hostess ontwikkeld, gebaseerd op de Guest Journey 1.5. De hosts van GoodDay kunnen een belangrijke rol spelen in het naleven van de richtlijnen. Denk aan de routing die bezoekers bij een congres, theater of evenement moeten volgen. We kijken goed hoe de maatregelen de guest journey veranderen en spelen hierop in’, laat Grace weten. ‘De reis begint dan bijvoorbeeld al op het parkeerterrein. Vanaf de parkeerplek kunnen de hosts de gasten naar de juiste ingang begeleiden. Registratie vindt wellicht al online plaats, maar in het welkom heten en het richting wijzen maakt juist de aanwezigheid van een host het verschil – en dat kan prima op veilige afstand.’

Gastvrije schakel

Grace: ‘We gaan op zoek naar plekken waar we meerwaarde kunnen bieden. Naast evenementen en congressen kan BO Assistance ook bij bijvoorbeeld attractieparken, dierentuinen e.d dienen als gastvrije schakel, maar kan een host ook ingezet worden als degene die de attracties schoonmaakt na gebruik. Ook dát is gastvrijheid!’

Gun jij iemand anders een extra handje? Op de website van Bo Assistance kun je een giftcard aanschaffen!

Door > Mahlee Plekker

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!