Hoe haal je het maximale uit je beursdeelname? Hoe haal je het maximale uit je beursdeelname?
Back Back Nieuws

Hoe haal je het maximale uit je beursdeelname?

27 augustus 2020

Vakbeurzen mogen weer. De eerste zijn alweer gehouden en ook dit najaar en begin volgend jaar staan er de nodige op de planning. Gelukkig. Want alhoewel thuiswerken zo zijn voordelen heeft en Zoom meetings prima werken, blijft Live communicatie onvervangbaar. Voor veel bedrijven zijn beurzen superbelangrijk om in contact te komen met potentiële klanten. Maar deelnemen is één ding, maximaal resultaat boeken met je beursdeelname is een andere. Wat moet je doen om met zoveel mogelijk potentiële klanten in contact te komen?

Egon van de Kamp en Michel Rijnberg hebben samen ruim 40 jaar ervaring in de B2B beurscommunicatie en standbouw. Samen ontwikkelden zij een training voor exposanten omdat ze te vaak zagen dat deelnemers aan beurzen niet tevreden waren. Deze bedrijven hadden wel veel tijd, energie en geld besteedt aan hun beursdeelname, maar hadden onvoldoende orders en opdrachten uit deze beurs gehaald.

In de training 'Scoren met je beursdeelname en de kracht van live branding' leren exposanten hoe ze wél eruit halen wat erin zit. Wat ze moeten doen én laten om maximaal succesvol te zijn met hun beursdeelname. Zo krijgen deelnemers tijdens deze dag antwoorden op onder andere de volgende vragen:

  • Hoe zorg je ervoor dat jouw beursstand bezoekers aan het denken én in beweging zet, zodat je veel meer potentiële klanten spreekt
  • Hoe filter je met jouw standpresentatie potentiële klanten uit alle beursbezoekers
  • Hoe verlaag je de drempel voor bezoekers om met je in contact te komen
  • Hoe bepaal je wat de bezoeker na afloop van de ontmoeting op je stand nog weet en onthoudt
  • Hoe zet je beursmarketing slim in zodat je meer opdrachten binnenhaalt.

Voor wie is deze training bedoeld?

Deze training is vooral bedoeld voor marketeers, salesmanagers ondernemers en directeuren die:

  1. Al een concrete beursdeelname gepland hebben in 2020 of 2021
  2. Werkzaam zijn in een business-to-business omgeving
  3. Meer resultaat willen behalen met hun beursdeelname
  4. Zin hebben in een super-leerzame en leuke dag, en naar huis willen gaan met concrete handvatten en informatie om er een écht succes te maken.

Als extra gaan Egon en Michel tijdens deze dag in op de nieuwste technologische ontwikkeling waarmee exposanten al op voorhand het effect van hun beursstand op bezoekers kunnen meten; de Heatmap Standdesign Value Scan.

Kijk hier voor meer informatie.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Hoe haal je het maximale uit je beursdeelname? Hoe haal je het maximale uit je beursdeelname?

Zorgeloos een festival ervaren? Met deze app kan het!

Opleidingen, trainingen en workshops
Hoe haal je het maximale uit je beursdeelname? Hoe haal je het maximale uit je beursdeelname?

RAI Amsterdam groeit verder

Opleidingen, trainingen en workshops
Hoe haal je het maximale uit je beursdeelname? Hoe haal je het maximale uit je beursdeelname?

Beep for Help hoofdsponsor Nationale Rollatorloop

Opleidingen, trainingen en workshops
Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!