sales-marketingsales-marketing
Back Back

Personal Assistant / Office manager met commerciële ervaring (Fulltime)

Deze vacature is helaas al vervuld.
Bekijk het overzicht voor alle openstaande vacatures.

  • High Profile Locaties BV
    Franz Zieglerstraat 34AB
    1087HN Amsterdam
  • Vacature Personal Assistant High Profile Locaties

Ja, ik wil solliciteren

Contactpersoon: Marisha Wijnschenk
Personal Assistant

T: 0615534493

Neem contact op

Ben jij een Personal Assistant / Office manager en heb je commerciële ervaring? Bekijk hier welke leuke uitdaging je dan te wachten staat bij High Profile Locaties & Toptrouwlocaties gevestigd in Amsterdam.

Wie zijn wij?
Als locatieplatform geloven wij dat zakelijke opdrachtgevers en bruidsparen altijd de meest inspirerende en bijzondere locaties voor hun meetings & events of bruiloft moeten kunnen vinden. Wij doen dit door mooie en gebruiksvriendelijke producten & diensten gratis beschikbaar te stellen aan opdrachtgevers & bruidsparen. Zo zorgen wij dat zij op elke mogelijke manier, via websites, Apps, inspiratieboeken, onderzoeken, social media en live events hun juiste locatie kunnen vinden.

Ons doel is om dé locatiespecialist van Nederland te zijn en te blijven. Dit doen wij met een enthousiast team van 18 personen in Amsterdam. High Profile Locaties & Toptrouwlocaties groeien als (online) bedrijven. Groei jij met ons mee?

Taken

Wat ga je doen?

In deze functie zorg jij voor een efficiënte tijdsbesteding van één van de eigenaren. Je bent verantwoordelijk voor alle voorkomende secretariële taken en ondersteuning in alle sales, marketing en bedrijfsmatige werkzaamheden. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor alle office zaken.

De taken zijn:

  • Sales ondersteuning: uitwerking van voorstellen en afspraken;
  • Coördinatie en uitvoering van uiteenlopende projecten;
  • Beheer email box en agenda;
  • Maken van e-mails en opvolging van de acties;
  • Ondersteuning bij besprekingen;
  • Uitwerken van gesprekken en meetings en opvolging van de actiepunten;
  • Algemene office zaken: zoals telefoon aannemen en verzorging van de lunch, beheer van het pand
  • Back up bij productie / online marketing werkzaamheden

Vereisten

Wat vragen wij van jou als PA / Office manager?

  • Positief ingesteld, gemotiveerd en je wilt het verschil maken
  • HBO/WO, bij voorkeur een secretarieel, commerciële richting;
  • Circa drie jaar ervaring in een soortgelijke positie (en/of ervaring in de media);
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Goede omgang met MS Office
  • Rijbewijs
  • Woonachtig in Amsterdam.

Wij bieden...

Wat krijg je daarvoor terug?

Je krijgt de kans om je commerciële, marketing en bedrijfskennis verder te ontwikkelen in een fulltime functie. Je wordt hierbij de rechterhand van één van de eigenaren. Om je binnen ons bedrijf te ontwikkelen krijg je professionele begeleiding en trainingen

 

De overige arbeidsvoorwaarden bestaan onder andere uit:

  • Een marktconform salaris dat gebaseerd is op ervaring en leeftijd.
  • Flexibele werktijden;
  • Laptop, telefoon en tablet;
  • Een pensioenregeling

Enthousiast over deze uitdaging?

Het is een full time functie (40 uur) in een ambitieuze en innovatieve werkomgeving, waarbinnen collegialiteit en samenwerking de sfeer bepalen. De communicatielijnen zijn kort in een open inspirerende ruimte.

Ben jij nauwkeurig, georganiseerd en stressbestendig en houd je er van net dat stapje extra te doen, dan ontvangen wij graag voor 15-09-2017 je CV met een motivatie per mail.

Neem contact op met Personal Assistant / Office manager met commerciële ervaring

Voer hieronder uw informatie in. Een contactpersoon van Personal Assistant / Office manager met commerciële ervaring zal z.s.m. contact met u opnemen.