Back
Nieuws
ID310 twee keer genomineerd voor NRW Marketingprijs
24 februari 2012Het creatiebureau voor evenementen & communicatie ID310 uit Houten heeft twee nominaties mogen ontvangen voor de NRW Marketingprijs. De NRW Marketingprijs is een jaarlijkse competitie, uitgeschreven door de Nederlandse Raad van Winkelcentra.
Twee nominaties
De doelstelling van de prijs is om binnen het winkelvastgoed meer erkenning te geven aan marketing van winkelcentra. NRW wil daartoe marketingcampagnes en onderdelen hiervan die het meest innovatief zijn geweest en/of relatief de beste resultaten hebben bereikt, nader uitlichten. Het Houtense ID310 ontvangt deze nominaties voor de projecten Green High Tea en GKGK.
Green High Tea
Met het Green High Tea project is de komst van stadswarmte gecommuniceerd. Stadswarmte is een constante stroom van comfortabele warmte en warm water voor woningen en bedrijven. Een logisch gevolg hiervan is dat de communicatie omtrent stadswarmte in het teken staat van warm, of beter gezegd: heet water.
Groen water
Bewoners van de wijk Presikhaaf in Arnhem werden verleid zich te laten verwennen door heet, groen water in het concept Green High Tea in Presikhaaf. De omwonenden, ondernemers en bezoekers van Presikhaaf werd gedurende het hele weekend kosteloos een heerlijke en complete High Tea aangeboden in een voor de gelegenheid gecreëerd groen paviljoen.
GKGK
De tweede nominatie is voor GKGK. Dit staat voor Gezonde Kinderen Gezonde Kindomgeving . GKGK heeft tot doel om kinderen in beweging te krijgen en gezonder te laten leven. Om aandacht te creëren voor dit goede doel heeft ID310 de langste kinderlunchtafel van Nederland georganiseerd. Dit in combinatie met verantwoord entertainment.
Op donderdag 5 april, tijdens het NRW Jaarcongres zal de winnaar van de NRW marketingprijs bekend gemaakt worden.
Goed artikel?
Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!