Back Back Nieuws

Genootschap voor Eventmanagers organiseert studiereis naar TEFAF

10 maart 2014

Het Genootschap voor
Eventmanagers
organiseert op 21 en 22 maart, in samenwerking met haar Preferred
Partners, voor haar leden een ‘Quality Customer Journey’ naar de TEFAF in MECC
Maastricht
.

Inzicht in kwaliteitswaarborging
Door een scala aan bedrijven en
organisaties aan het woord te laten over hoe zij de TEFAF-beleving creëren,
krijgen de deelnemers aan deze tweedaagse studiereis inzicht in de
kwaliteitswaarborging van deze toonaangevende kunst- en antiekbeurs.

Verrassende opzet
Er hebben zich al ruim 40
personen voor deze studiereis aangemeld. Het Genootschap biedt je nu alvast een
inkijk in het programma met een verrassende opzet: dus geen rijtje sprekers met
powerpoints. Aan de hand van de verhalen van de onderstaande personen, allen intensief
betrokken bij de organisatie van beurs,
beleven de eventmanagers de ‘customer journey’ van de TEFAF-bezoeker.

Kwaliteitsbewaking, kunstsponsoring en visie exposant
Titia Vellenga, PR- en Marketing
manager TEFAF vertelt hoe je na zoveel succesvolle jaren kwaliteit blijft
garanderen. Een kijkje in de keuken van de organisatie met focus op
kwaliteitsbewaking. Rob van de Wiel, directeur MECC, vertelt over het belang van
de internationale beurs TEFAF voor het MECC. Jan van Kuyk, eigenaar
Adriaanse/van Kuyk Brand Events, vertelt over de keuze van BMW voor
kunstsponsoring. Nienke van de Ven, eigenaar van Van Der Ven Oriental Art, geeft
de visie van de exposant en legt uit hoe je kunstkopers aan je bindt met TEFAF
als communicatiemiddel.

Relatiemarketing, culinaire beleving en decoratie
Janny Kuilema, eventmanager ABN
AMRO, geeft inzicht in de relatiemarketing van ABN AMRO tijdens deze beurs.
Wanneer nodig je welke relaties uit en wat houdt de bank er aan over? Aerd de
Boode, venue manager Koninklijke Van den Boer Groep, heeft in het verleden
onderzoek gedaan naar de beleving van catering op de TEFAF. Belangrijke lijn
hierin was de customer journey. Wanneer serveer je welk gerecht? Wat verlangt
deze bezoekersgroep? Joachime Hutten, PA van Ten Kate Flowers and Decorations,
vertelt hoe je van een kale loods een museum maakt. En op welke wijze draagt
bloemdecoratie bij aan de beleving van de bezoeker? Joachime Hutten geeft de
geheimen prijs.

Kennismaking met de stad
Tot slot van het programma is er
een spreker die drie bijzondere kunstwerken (op beurs aanwezig) gaat belichten.
Vervolgens wordt de beurs bezocht en ter afsluiting van het middagprogramma
heeft Janny Kuilema het Genootschap uitgenodigd voor een afsluitende borrel op
de stand van ABN AMRO. In aansluiting op de TEFAF volgt het netwerk programma
en een diner. Na de overnachting in Winselerhof
biedt het VVV Maastricht zaterdag een unieke kennismaking met de stad en deze
studiereis wordt afgesloten met een bezoek en een lunch in het
Bonnefantenmuseum.


Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!