
Vergaderhamers krijgt nieuwe naam; YOIN excellent meeting places
‘De nieuwe naam YOIN excellent meeting places is van deze tijd, heeft een internationale uitstraling, biedt kansen en nodigt uit tot deelname, samenwerking en groei’, aldus Riemer Rijpkema, directeur CLC-VECTA. ‘De naam YOIN was beoogd als nieuwe naam voor CLC-VECTA. Maar door de coronacrisis is de zichtbaarheid en naamsbekendheid van CLC-VECTA onbewust sterk gestegen en is een naamswijziging nu niet aan de orde. En YOIN sluit enorm goed aan bij wat we voor ogen hebben.’
De naam voor het label voor organisatiebureaus, Erkend Congresbureau, is herkenbaar en blijft behouden. De huisstijl en het logo zijn herzien zodat er een herkenbare koppeling is met YOIN excellent meeting places. Daarnaast is de propositie voor Erkend Congresbureau (internationaal ‘Certified international congres organizer’) versterkt.
Versterkte propositie
Voor zowel YOIN excellent meeting places als Erkend Congresbureau is, met ondersteuning van deelnemers, opdrachtgevers en mediapartners, een nieuwe propositie ontwikkeld en is het inhoudelijk aanbod vernieuwd. De focus ligt daarbij op kennis, innovatie en vakmanschap van deelnemers en daarmee voor opdrachtgevers. Dat vertaalt zich concreet in een uitbreiding van het team auditeurs, een nieuwe aanpak voor de audits, een digitaal dashboard met benchmark, mystery bezoeken en een marketingmonitor met marketingadvies op maat.
De audits worden opgedeeld in een zelfaudit en het bezoek van de auditeur. Deze twee onderdelen leveren samen een totaal beoordeling die bepaalt dat als de certificering toegekend wordt, dan wel behouden blijft. Alle data van de audits en mystery kan door alle deelnemers gezien worden via de websites.
Nieuw leiderschap
Riemer Rijpkema: ‘Marie-Louise Buckens is aangesteld als connector voor YOIN excellent meeting places en Erkend Congresbureau. Zij is het eerste aanspreekpunt voor deze zelfstandige organisatie en gaat, samen met het team auditeurs en samenwerkingspartners, zorgdragen voor de uitvoering, coördinatie en groei van beide labels.’