yellow 25
8 september 2025

Yellow25 is live: strategisch netwerklabel voor hospitality, food & events

Rubrieken

De wereld van hospitality, food en events is een nieuwe speler rijker. Eén die zich níét in een hokje laat stoppen: Yellow25. Geen bureau. Geen kantoortuin. Wel een netwerklabel van ervaren professionals die organisaties vooruit helpt.

Een netwerklabel dus. Een collectief van zelfstandige professionals verbonden onder één naam en één visie. Yellow25 is er voor organisaties die willen groeien, vernieuwen of simpelweg vastlopen. Van positionering tot klantbeleving. Van advies tot tijdelijke versterking of de inzet van een fractional professional. Wat ze doen? Zorgen dat er weer beweging komt. Achter Yellow25 staan vijf ondernemers met jarenlange ervaring in de wereld van hospitality, food en events. Denkers en doeners die het speelveld van binnenuit kennen, te weten:

  • Dorine van der Bruggen is expert in merkactivatie en live communicatie, en medeoprichter van Bruggen & Verwiel Eventmarketing.
  • Miranda Hesselmans brengt strategisch denken en merkbeleving samen, met internationale ervaring en een achtergrond bij o.a. Jaarbeurs en Martinair Party Service (MPS).
  • Collin Schoonens  is een ervaren directeur o.a. bij Hutten en Albron met een achtergrond in hospitality, food en duurzame innovatie. 
  • Peter van der Veer verbindt destinatiemanagement en marketing met ervaring in gebiedsontwikkeling bij Ahoy en Jaarbeurs.
  • Erwin Verschoor koppelt operationele scherpte aan gastvrijheids-DNA, met ervaring bij Maison van den Boer en Martinair Party Service (MPS).

Meer dan de som der delen

Volgens Miranda Hesselmans is Yellow25 ontstaan vanuit een gedeelde behoefte aan samenwerking en vernieuwing: ‘We ontdekten hoe goed we elkaar aanvullen en hoe sterk ons gezamenlijke netwerk is. Wat begon als losse sparmomenten werd ineens iets groters. Eén naam. Eén visie. En vooral: veel meer slagkracht.’

Yellow25 denkt niet in vaste modellen of formats, maar in wat werkt. Het brengt kennis en ervaring samen. Partners met ieder een eigen specialisme, maar met een gedeelde visie: dat echte impact ontstaat door krachten te bundelen. Het netwerklabel biedt organisaties toegang tot een flexibel team dat snel kan schakelen, scherpe inzichten levert en, waar nodig, ook zelf uitvoert.

‘We brengen mensen, kennis en uitvoering bij elkaar’, vult Van der Bruggen aan. ‘En als iets buiten ons eigen bereik ligt, halen we er precies de juiste specialist bij. Zo zorgen we samen voor het beste resultaat.’

Kortom, wie vooruit wil, vindt in Yellow25 een partner met visie én daadkracht.