
Nog niet bekend met XSAGA?
XSAGA houdt van mensen en merken, plaatst deze op een podium en verbindt ze met elkaar door betekenisvolle ervaringen en authentieke concepten. Want bij het maken van écht contact (zowel live, hybride als digitaal) is de juiste beleving doorslaggevend. XSAGA noemt zichzelf daarom ook ‘ervaring-deskundig’. Al 20 jaar lang ontwikkelen ze customer, cultural en company experiences, voor zowel kleine als grote klanten. Dat vereist strategische en creatieve denkkracht, maar ook productionele slagkracht. XSAGA is daarvoor al meermaals gehonoreerd, waardoor het bureau de #1 positie mag bekleden in zowel de BEA World Top 30 ranking en de Eventex All Star list.
Op 20 januari trapte XSAGA het jubileumjaar af met de onthulling van hun feestelijk aangeklede pand, waar ze iedereen met dezelfde missie en ambitie graag snel weer live verwelkomen. Daarna ontrolde een aantal vaste medewerkers de campagneregel ‘Everything is Experience, Experience is Everything’, waarmee het feestelijke jaar omlijst wordt. Een jaar waarin bijzonder ervaringen wederom centraal zullen staan. Al was dit er wel een van ‘de hoogste klasse’.
Foto > Jorrit Lousberg