Back Back Nieuws

Worldhotel Bel Air Den Haag ontvangt eerste gast als The Hague Marriott

11 januari 2016
Na een periode van intensieve verbouwing is de rebranding van het voormalig Worldhotel Bel Air naar The Hague Marriott een feit. In september 2015 is begonnen met een grote investering om alle faciliteiten van het hotel te upgraden. Het verbouwde hotel voldoet aan alle eisen van de huidige en toekomstige gast en de laatste Marriott standaarden. Op dit moment zijn alle publieke ruimtes en een groot deel van de kamer volledige gerenoveerd. De renovatie van de laatste kamers worden eind maart 2016 afgerond.  Vanaf dan beschikt het hotel over 306 kamers & suites, een Executive Lounge, fitness, 21 vergaderzalen, restaurant, private dining faciliteiten en de Great Room lobby & bar.

Eerste gasten
De eerste gasten van het vernieuwde The Hague Marriott werden 4 januari persoonlijk welkom geheten door de General Manager, Vincent Pahlplatz. ‘Voor zowel onze gasten als voor het team was dit een bijzondere dag’, aldus Vincent Pahlplatz. ‘Na een periode van intensieve verbouwing, kunnen we eindelijk vol trots onze nieuwe faciliteiten tonen aan onze gasten. Onze gasten kunnen nu niet alleen genieten van de splinternieuwe kamers, maar ook van alle voordelen die Marriott hen biedt, zoals; deelname aan het loyaliteitsprogramma, ontspannen in onze Executive Lounge op de 9e etage met een waanzinnig uitzicht op de stad en de zee. Onze nieuwe Great Room lobby & bar op de begane grond maakt onze verbouwing compleet. Het exterieur van het hotel is identiek gebleven, maar verder is alles binnen anders geworden.’

Metarmorfose
Bij de entree van het hotel is duidelijk zichtbaar welke metamorfose het hotel heeft ondergaan. De lobby is veranderd in een eigentijdse ruimte met losse receptie balies en een directe connectie met de Great Room Lobby Lounge & Bar. Dit zorgt voor dynamiek en het geheel straalt internationale allure uit. ‘Niet alleen de look & feel van het product heeft een waanzinnige upgrade gekregen’, benadrukt de nieuwe General Manager Vincent Pahlplatz, ‘er is ook veel aandacht besteed aan de kwaliteit van service voor onze gasten. Zo heeft het volledige Wifi netwerk een upgrade gekregen, bieden wij extra faciliteiten zoals onze Executive Lounge op de bovenste etage van het hotel met zeezicht en een Retail shop op de begane grond voor de gast die nog snel iets nodig heeft. Daarnaast hebben we de afgelopen maanden veel tijd gespendeerd aan het trainen van onze teams om ervoor te zorgen dat we de kwaliteit van onze dienstverlening kunnen garanderen aan onze gasten. Dit samen met onze nieuwe faciliteiten moet ervoor zorgen dat al onze gasten kunnen genieten van een zorgeloos verblijf in The Hague Marriott’.

Foto: GM Vincent Pahlplatz (L) met de eerste gast de heer De Booij

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.359 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.359 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!