Tijdens dit bijzondere evenement, waarbij de familie Molteni en managers van 95 wereldwijde Flagship Stores aanwezig waren, werden Robine Talboom en Ernst Faber bekroond met de prestigieuze 360 Marketing Experience Award. Deze onderscheiding benadrukt hun uitzonderlijke bijdragen aan de Nederlandse Molteni&C Flagship Store, gelegen in het penthouse van het iconische gebouw Valley aan de Amsterdamse Zuidas, onderdeel van Co van der Horst.
De projecten waarvoor de award is toegekend
• 360° activatie VOGUE - print, digitaal en event.
• Influencerreis naar de Molteni&C- fabriek in Milaan.
• Integratie van gastrobar Green in de Flagship Store, een innovatief concept dat design en gastronomie samenbrengt.
Robine Talboom en Ernst Faber
Robine Talboom heeft een indrukwekkende carrière opgebouwd in marketing en communicatie binnen het luxesegment, met meer dan tien jaar ervaring bij vooraanstaande bedrijven. Als Marketing & Communicatie Manager bij Co van der Horst, waar ze sinds vier jaar werkzaam is, leidt ze de marketing- en communicatieactiviteiten voor de multibrand showroom in Amstelveen. Haar expertise strekt zich uit tot digitale marketing, evenementenbeheer en grafisch ontwerp.
Ernst Faber, als International Sales Manager & Head of Co Development bij Co van der Horst, speelt al vier jaar een cruciale rol bij strategische initiatieven en nieuwe zakelijke ontwikkelingen. Hij overziet het Flagship Store management bij Molteni&C Amsterdam en Flexform Amsterdam en is betrokken bij de ontwikkeling van commercieel vastgoed.