Back Back Nieuws

Volop 'Business & Pleasure' tijdens dertiende editie People's Business

18 januari 2012
Het netwerkgala People’s Business heeft op woensdag 11 en donderdag 12 januari 2012 plaatsgevonden in Beurs-World Trade Center te Rotterdam. Duizenden ondernemers uit de regio kwamen samen om relaties te onderhouden en nieuwe contacten op te doen. Gezamenlijk werd er geproost op een succesvol Nieuwjaar.

 

Inspirerende toespraak

Op de eerste beursdag opende Jan Peter Balkenende de beurs met een inspirerende toespraak. Na afloop hiervan werd er een samenwerkingsovereenkomst ondertekend tussen Beurs-World Trade Center, tevens eigenaar van People’s Business, en het CHIO Rotterdam. Beide partijen organiseren prominente evenementen die een interessant netwerkplatform vormen voor ondernemers.

 

Business Influential Award

Op de tweede beursdag werd de Rijnmond Business Influential Award 2011 uitgereikt. Coert Beerman, winnaar van de Influential Award 2010, reikte dit jaar de prijs uit aan niemand minder dan Herman den Blijker. Andere genomineerden waren onder meer Ahmed Aboutaleb (burgemeester Rotterdam) en Mai Elmar (directeur van SS Rotterdam).

 

Activiteiten voor het goede doel

Traditiegetrouw wordt er tijdens People’s Business bijgedragen aan een goed doel. Dit jaar werd er door het comité van aanbeveling gekozen voor Make-A-Wish Nederland (voorheen Doe Een Wens Stichting). Tijdens het netwerkgala werden er diverse acties georganiseerd, zowel door de organisatie als door de exposanten, om een mooi bedrag in te zamelen. Bijvoorbeeld de opbrengst van champagneverkoop werd gedoneerd.

 

Recordopbrengst

Juwelier Schaap en Citroen plaatste ter stimulering van deze champagneverkoop op beide dagen steentjes in de glazen, in enkele gevallen betrof het een echte diamant. In totaal werd er ruim € 8.100,- ingezameld voor het goede doel, een recordopbrengst voor People’s Business.

 

Netwerken en samenwerken

Tijdens People’s Business treft ondernemend Rijnmond elkaar in een ontspannen sfeer. Circa 85 standhouders waren aanwezig, samen met de ruim 4.000 bezoekers gaven zij invulling aan het beursmotto: netwerken, samenwerken en elkaar versterken. Beide avonden werden verreikt met sfeervol entertainment en culinaire verrassingen.

 

Enthousiaste reacties

Dat de dertiende editie geslaagd was, bleek naast enthousiaste reacties van exposanten en bezoekers ook uit lovende reacties op Twitter. Van dit medium werd tijdens de beursdagen volop gebruik gemaakt. Zo werden er ruim 750 berichten verspreid, wat neerkomt op het drievoudige van de voorgaande editie. Op de website www.peoplesbusinessrotterdam.nl is inmiddels een uitgebreide foto-impressie te vinden.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!