Back Back Nieuws

Virtueel biertje tappen

11 november 2009
Begin november is een tour gestart met ’s werelds eerste ‘virtuele tap’ langs Nederlandse supermarkten. Deze virtuele tap van Heineken is in samenwerking met Hypsos in Soesterberg ontwikkeld.
 

Liefhebbers van een vers getapt biertje kunnen met behulp van Heineken Tap Challenge digitaal ervaren hoe je snel en gemakkelijk een heerlijk pilsje tapt. Via de Heineken Tap Challenge maken klanten in de supermarkt kennis met de belangrijkste spelregels van het tappen zonder dat er echt bier aan te pas komt. Vervolgens kunnen ze thuis zelf een perfect pilsje tappen op hun eigen Heineken Tapvat of BeerTender. De Tap Challenge, die een belangrijke rol gaat spelen in het stimuleren van de verkoop van de BeerTender en Tapvat, biedt de supermarktondernemer een interessante trekker voor zijn klanten.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!